stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 472744
  • 26 فروردین 1403 - 18:53
2

قدرت‌نمایی تمام عیار ایران در پاسخ به جنایات رژیم‌ صهیونیستی

قدرت‌نمایی تمام عیار ایران در پاسخ به جنایات رژیم‌ صهیونیستی

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که سیاست ایران در برابر رژیم صهیونیستی دفاع از منافع ملی و عمل متقابل است، گفت: راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران همین است که هر خطایی رژیم صهیونیستی انجام دهد پاسخ آن را از خاک ایران دریافت می‌کنند.

قلم | qalamna.ir :

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام عملیات و هدف قرار دادن اهدافی در سرزمین‌های اشغالی طی اطلاعیه‌ای از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

این عملیات در پاسخ به تجاوز و جنایت‌گری رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد که در حمله اسرائیل تعدادی از مستشاران جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند. 

«علاء‌الدین بروجردی» در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل خود از پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق اظهار داشت: با توجه به این‌که رژیم صهیونیستی و آمریکا دشمنان شناخته شده جمهوری اسلامی ایران هستند، سیاست آن‌ها کاملا خصمانه است به خصوص اسرائیل که از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران فروگذار نکرده، طبیعی است سیاست ایران در برابر این رژیم عمل متقابل و دفاع از منافع ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بعد از این که رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمز عبور کرد و به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی ایران شد، طبیعی بود که باید پاسخی بسیار جدی داده می‌شد. 

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین بیان کرد: عملیات شب گذشته، عملیات بسیار مهمی بود که در تاریخ این رژیم غاصب اتفاق افتاد آن‌ هم با این گستردگی و دقتی که انجام شد. در واقع علی رغم پیام‌هایی که از سوی آمریکا و از طرق مختلف داده شود این عملیات با اقتدار صورت گرفت زیرا مطالبه ملی مردم بوده و ضروری بود تا این عملیات انجام شود. 

قدرت‌نمایی تمام عیار ایران در پاسخ به جنایات رژیم‌ صهیونیستی

بروجردی افزود: این عملیات با شجاعت انجام شد و همان‌طور که سپاه هم اعلام کرد از این به بعد هر ضربه‌ای که بزنند ما از خاک ایران پاسخ خواهیم داد و این قدرت ما جدی است اگر چه در منطقه جبهه مقاومت به سهم خود در حمایت از مظلومان فلسطین فعال هستند و عمل می‌کنند  اما وظیفه انقلابی ما نیز همین است. 

وی  تاکید کرد: راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران همین است که هر خطایی رژیم صهیونیستی انجام دهد پاسخ آن را از خاک ایران دریافت می‌کنند. بنابراین عملیات انجام شده قدرت نمایی تمام عیار از سوی ایران بود و پایان عملیات را هم نیروهای مسلح ما اعلام کردند و گفتند اگر اسرائیل خطایی مرتکب شود پاسخ سخت‌تر خواهد بود. 

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اظهار کرد:‌ در میان کشورهای اسلامی،‌کشوری نیست که با این قدرت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستد و اقدام عملی انجام دهد اگر اسرائیل بخواهد اقدامی کند سرعت فروپاشی خود را رقم زده است. 

یک مقام دولت آمریکا اظهار داشت «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور در تماس تلفنی بامداد یکشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گفته ایالات متحده در هیچ عملیات هجومی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

همزمان با آغاز عملیات گسترده جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله تروریستی تل‌آویو به ساختمان کنسولی ایران در دمشق،  رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخ ندهد.

قدرت‌نمایی تمام عیار ایران در پاسخ به جنایات رژیم‌ صهیونیستی

بروجردی درباره این‌که رایزنی‌های انجام شده میان بایدن و نتانیاهو و این‌که درخواست کرده تا نسبت به حمله ایران پاسخی ندهد، گفت: آمریکایی‌ها در جریان حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نیز خودشان را کنار کشیدند، این اتفاقات نشان می دهد نوعی افسار گسیختگی در هیات حاکمه نامشروع این رژیم وجود دارد و اسرائیل برای حفظ موقعیت خود دست به هر اقدامی می‌زند که بسیار هم گران تمام می‌شود. 

وی در پایان یادآور شد: کشورهای منطقه با توجه به موضع قاطع ایران مبنی بر این‌که هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود، پیام قاطع جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.