stat counter
تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 28 June , 2024
  • کد خبر : 475481
  • 04 تیر 1403 - 14:17
1

پول‌هایی در کشور گم می‌شود که مبالغ آن بسیار قابل توجه و در حدود ۷۰ هزار میلیارد است

پول‌هایی در کشور گم می‌شود که مبالغ آن بسیار قابل توجه و در حدود ۷۰ هزار میلیارد است
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مملکت اگر به کمک ایرانی‌ها بچرخد قطعاً با این مشکلات، با قدرت مقابله می‌کنیم و پیروز می‌شویم. تسنیم،مسعود پزشکیان دیشب با حضور در مسجد جامع قرچک اظهار داشت: بی‌اعتمادی ایجاد شده در جامعه به دلیل سوء مدیریت‌ها، اختلاس‌ها و… صورت گرفته است؛ پول‌هایی در کشور گم می‌شود که مبالغ آن بسیار قابل توجه و در حدود ۷۰ هزار میلیارد است، اما مشخص نیست کجا می‌رود، در حالی که مردم ما برای یک تکه نان باید سر خود را در سطل‌های زباله کنند تا زندگی خود را بگذرانند.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه گفت: این وضعیت برای ایران ما و ملتی که روی گنج خوابیده است؛ برازنده نیست؛ ما نمی‌توانیم به عنوان یک مسلمان و یک ایرانی بپذیریم که منابع معدن، آب، نفت و گاز در این کشور باشد، اما مردم ما بیکار و گرسنه باشند؛ این وضعیت قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: مملکت اگر به کمک ایرانی‌ها بچرخد قطعاً با این مشکلات، با قدرت مقابله می‌کنیم و پیروز می‌شویم؛ ما نباید با دنیا بجنگیم و دعوا کنیم بلکه باید بستری فراهم کنیم تا بتوانیم راحت با دنیا معامله کنیم و سرمایه جذب کنیم؛ باید شرایطی فراهم شود تا تولیدات داخلی را به‌راحتی به صادر کنیم و در این صورت است که اشتغال، عزت و سربلندی نصیب جوانان کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: جوانان و مردم نسبت به ما بدبین شدند، حق با مردم و جوانان است، زیرا که ما عرضه نداشتیم زندگی و امکانات لازم را برای مردم فراهم کنیم.نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه ما با مردم صادق نیستیم گفت: ما حق نداریم به مردم دروغ بگوییم و نیز حق نداریم قوم‌وخویش خود را سرکار برده و مردم بیکار بمانند.

پزشکیان با بیان اینکه بار‌ها در مجلس گفتم که مردم از ما ناراضی هستند و حق دارند، افزود: زمانی مردم ناراضی هستند که مشکل مسئولان به‌راحتی حل می‌شود، اما مشکل مردم نا دیده گرفته می‌شود.

وی تأکید کرد: آنچه کشور و جامعه ما را تهدید می‌کند؛ اختلاف، دروغ، عدم سلامت و تبعیض است و اگر با مردم صادق باشیم کار‌ها به‌خوبی پیش خواهد رفت. اگر کار‌ها به کارشناس سپرده شود، بسیار راحت مشکلات را برطرف می‌کنیم.

پزشکیان ابراز داشت: اگر کسی بیمار شود، دنبال پزشک ریش‌دار نمی‌گردد، بلکه دنبال پزشکی می‌گردد که مشکل او را حل کند؛ لذا باید گفت صنعت، اقتصاد، بازار و.. و را نمی‌شود با آدم‌های بی‌سواد اداره کرد. جسم و جان این جامعه کارشناس طلب می‌کند؛ آدمی که عرضه، علم و انگیزه دارد، سپردن کار به کسانی که آگاهی ندارند، ظلم است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به شما مردم قول می‌دهم که هیچ‌گاه دروغ نگویم و از راه صداقت و راستی جدا نشوم و برای کشور ایران تلاش می‌کنیم تا کشوری آباد و سربلند برای مردم کشور باشد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.