stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024
  • کد خبر : 476734
  • 31 تیر 1403 - 17:54
1

انصارالله یمن: عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار می‌دهیم

انصارالله یمن: عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار می‌دهیم

سخنگوی انصارالله یمن تأکید کرد ارتش این کشور عمق اراضی اشغالی را هدف قرار خواهد داد.

قلم | qalamna.ir :

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن درباره تجاوز نظامی روز شنبه رژیم صهیونیستی به غرب این کشور گفت: تجاوزات اسرائیل به الحدیده آشکار بود و دشمن جنگی علنی را آغاز کرد. تجاوز اسرائیل به الحدیده تلاشی برای تغییر چهره شکست خورده دشمن است. ما عمق اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد.

عبدالسلام به الجزیره گفت: تجاوز اسرائیل تلاشی برای گسترش درگیری و تجاوز از قوانین درگیری است. ورود به یک نبرد با مردم یمن آسان نخواهد بود. رویارویی با دشمن صهیونیستی بدون حد و مرز خواهد بود.

ارتش یمن بامداد جمعه حمله پهپادی را به تل‌آویو انجام داد که رژیم صهیونیستی در پاسخ به آن شامگاه شنبه حملاتی را به استان الحدیده یمن انجام داد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) اعلام کرد یگان موشکی نیروهای مسلح یمن در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده، با چند موشک بالستیک چند موضع حساس در منطقه «ام الرشراش» (ایلات) را هدف قرار داد. او همچنین از هدف قرار دادن یک کشتی آمریکایی خبر داد.

سخنگوی انصارالله در ادامه مصاحبه خود با الجزیره، با بیان اینکه «ما به هیچ قانون درگیری با دشمن صهیونیستی پایبند نخواهیم بود»، گفت: از هیچ تشدید تنشی نمی‌ترسیم و در راه یک مسأله عادلانه حرکت می‌کنیم. ما آماده و قادر به تحمل همه عواقب هستیم. ماهیت و شرایط نبرد، ماهیت پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی را تعیین می‌کند. هیچ خط قرمزی در پاسخ ما به تجاوزات صهیونیستی وجود ندارد. اسرائیلی‌ها باید هر لحظه منتظر پاسخ ما باشند.

عبدالسلام با اینکه «تمام تأسیسات حساس در همه سطوح برای ما هدف خواهد بود»، تصریح کرد: هدف اصلی ما دفاع از مردم مظلوم فلسطین است. مردم یمن موضع مسئولانه‌ای در قبال مردم فلسطین گرفتند. ما در مقابل هیچ آتشی عقب‌نشینی نخواهیم کرد، بلکه این آتش‌ها مقاومت مردم یمن را شعله‌ور می‌کند.

او در پایان تاکید کرد: عملیات ما نشان دهنده وضعیت پیشرفت و ثبات است. نبرد مهم و بزرگ است و عواقبی دارد. ما اراده و توانایی کافی برای جنگیدن در یک نبرد طولانی داریم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.