stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
  • کد خبر : 476822
  • 02 مرداد 1403 - 17:53
0

وحشت صهیونیست‌ها از بانک اطلاعاتی حماس

وحشت صهیونیست‌ها از بانک اطلاعاتی حماس

ژنرال اسرائیلی می‌گوید بانک اطلاعاتی حماس خطری برای سربازان این رژیم است و حماس از طریق آن می‌تواند اطلاعات حساس را جمع‌آوری کند.

قلم | qalamna.ir :

 رژیم اشغالگر قدس اذعان می‌کند که مقاومت فلسطین به ویژه جنبش حماس در نبرد برای سرکوب آگاهی پیروز شده و روایت فلسطینی‌ها در مورد تجاوز وحشیانه به غزه به روایتی تبدیل شده که توسط بخش‌های بزرگی از افکار عمومی جهانی پذیرفته شده و این یکی از دلایلی است که منجر به تبدیل رژیم صهیونیستی به رژیمی مطرود، منزوی، نابود شده و مبتلا به جذام شده است.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند حماس بانک عظیمی از اطلاعات ایجاد کرده که شامل اطلاعات محرمانه، حساس و شخصی در مورد هزاران نفر از افراد دارای درجه و مقام در تعداد زیادی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش در سراسر اراضی اشغالی است. این منابع در عین حال ‌های محرمانه که چندین منبع آشکار و سری جمع آوری کرده‌اند، پرداختند.

روزنامه هاآرتص در گزارش خود توضیح داد که هک و به دست آوردن اطلاعات محرمانه بدون هیچ شکی تاکید می‌کند که عدم نظارت بر حفظ اطلاعات شخصی به طور اجتناب‌ناپذیری منجر به ایجاد یک تهدید واقعی برای امنیت رژیم صهیونیستی می‌شود.

این روزنامه نوشت به‌رغم این واقعیت که منبع هزاران گزارشی که حماس جمع آوری کرده ناشناخته است، اما توانایی حماس را در این زمینه ثابت می‌کند.

وحشت صهیونیست‌ها از بانک اطلاعاتی حماس
رزمندگان حماس

خطر بزرگ اطلاعات برای صهیونیست‌ها

گزارش‌های جمع‌آوری و تهیه‌شده توسط حماس خطر بزرگی برای سربازان، از کشتار تا تعقیب از طریق اینترنت و حتی استفاده از این اطلاعات برای طرح دعوی قضایی علیه آن‌ها در دادگاه‌های بین‌المللی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی با نام عملیات «انتقام برای کودکان غزه» به همراه دارد.

این روزنامه به نقل از یک منبع امنیتی نوشت برخی از اطلاعاتی که به او ارائه شده مشکل تلقی می‌شود، اما آن‌طور که او آن‌ها را توصیف کرده، خطرناک نیستند.

این در حالی است که از سوی دیگر، این روزنامه به نقل از ژنرال «گابی سیبونی» رئیس سابق بخش تحقیقات در بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به «امان» نوشت اطلاعاتی که در اختیار «بانک اطلاعاتی» حماس است، خطری برای سربازان است و اینکه حماس از طریق اطلاعات موجود می‌تواند اطلاعات دیگری در مورد بستگان و دوستان سربازان و حتی دسترسی به اطلاعات حساس و اسرار را جمع‌آوری کند.
 
 ژنرال سیبونی ادامه داد: حماس، حزب‌الله و ایران در تلاش هستند تا حد امکان اطلاعات از اسرائیل را جمع‌آوری کنند و افکار عمومی در اسرائیل در معرض عملیات‌های گمراه‌کننده این دشمنان قرار گرفته‌اند و اگر این نیروها بتوانند به مردم دسترسی پیدا کنند مشکل خطرناک‌تر می‌شود.

علاوه بر این، هاآرتص نوشت حماس پس از شکست استراتژیک رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر و به‌رغم اینکه مواد خامی که بر آن تکیه داشت قدیمی‌تر است، آماده‌سازی «بانک اطلاعات» را آغاز کرد.

این روزنامه اشاره کرد که در حال حاضر طرفی که به طور متمرکز اطلاعاتی را در اختیار حماس قرار داده، مشخص نیست اما متخصصان در تل‌آویو پای ایران را به میان کشیده و مدعی‌اند این جنبش از طریق کارشناسان ایرانی به شبکه اسرائیلی کالج‌های «عتید» نفوذ کرد و این در حالی است که این شبکه دوره‌های فنی برای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

هاآرتص در ادامه مدعی شد این شبکه از ماه مهم سال گذشته تاکنون در معرض ده‌ها مورد نفوذ هکری ناشناس قرار گرفته است.

وحشت صهیونیست‌ها از بانک اطلاعاتی حماس
یگان اطلاعات سایبری رژیم صهیونیستی

نقض امنیتی چقدر جدی است؟

«آری بن عامی» محقق امور حملات سایبری نیز گفت حتی اگر اطلاعات جمع آوری شده توسط حماس حساس نباشند، کل موضوع بحث برانگیز و خطرناک است، زیرا آن‌طور که او تاکید کرد، شامل جزئیاتی در مورد اعضای خانواده سربازان و افسران اسرائیلی می‌شود.

این روزنامه عبری همچنین به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیست نوشت برخی از گزارش‌های جنبش حماس در مورد سربازان و افسران اشغالگر در گذشته جمع‌آوری شده است.

این منبع تاکید کرد نفوذ به شبکه‌های غیرنظامی انجام شده نه شبکه‌های وابسته به ارتش اشغالگر و طبق ادعای او اطلاعات موجود نزد حماس یک بار دیگر تایید می‌کند که صحبت از یک پرونده مدنی برای دفاع از حریم خصوصی نیست.

این روزنامه در پایان گزارش خود نوشت با ده‌ها سرباز و افسر که مشخصات آن‌ها در بانک اطلاعات جنبش حماس درج شده بود، ارتباط برقرار کرده و به نظر می‌رسد بخش بزرگی از آن‌ها هشداری از سوی یک مقام ارشد امنیتی اشغالگر دریافت کرده‌اند، در حالی که گروه دیگر از این مسئله شوکه شدند.

هاآرتص اضافه کرد که رژیم صهیونیستی با تمام توان کار کرده و حتی توانسته است پلتفرم تلگرام را متقاعد کند که برخی از حساب‌ها را حذف کند و طبق تایید این روزنامه این مساله اساسا با ادعاهای رسمی اسرائیل مبنی بر اینکه صحبت حول یک نقض جدی امنیتی نیست، مطابقت ندارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.