stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 4 August , 2024
  • کد خبر : 477365
  • 13 مرداد 1403 - 17:53
1

۴ ویژگی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

۴ ویژگی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران گفت پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در پی ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران «حتما اتفاق خواهد افتاد».

قلم | qalamna.ir :

«ابراهیم عزیزی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز شنبه، درباره پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران گفت: پاسخ ایران به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس حتما اتفاق خواهد افتاد. این پاسخ چند ویژگی دارد، اول اینکه حتمی است، دوم اینکه دردناک و محکم است، سوم اینکه موجب ندامت و پشیمانی دشمنان می‌شود و چهارم اینکه باعث بازدارندگی می‌شود و به دشمن درسی می‌دهد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

عزیزی که با العربی الجدید گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص ماهیت واکنش ایران گفت: پاسخ ابتدا هوشمندانه، ثانیاً به موقع و ثالثاً بازدارنده بر اساس راهبردهای ایجاد شده برای مقابله با این حوادث خواهد بود. پاسخ ما به گونه‌ای خواهد بود که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را از این اقدامات پشیمان کرده و دل ملت اسلامی را گرم می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ ایران می‌تواند منجر به جنگ در منطقه شود، گفت: اقدامات ما در قبال گروه جنایتکار صهیونیستی امنیت و ثبات منطقه را تامین می‌کند و در همین چارچوب است. ما به دنبال امنیت، صلح و ثبات در منطقه هستیم اما از منافع ملی، عزت ملی و ارزش‌های انقلابی خود دست بر نمی‌داریم و صرف نظر از اینکه ماهیت دولتمان چگونه باشد، این یک استراتژی ثابت است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرچمی که شهید هنیه در راه فلسطین و آزادی آن به اهتزاز درآورد، برافراشته خواهد ماند و جبهه مقاومت با عزم و اراده تمام به این مسیر ادامه خواهد داد.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز جمعه رژیم صهیونیستی را به «انتقام سخت» تهدید کرد.

سلامی در پیام تسلیتی به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به خاطر شهادت فؤاد شکر، از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان، تأکید کرد: دشمنان امت اسلامی به ویژه باند جنایتکار و تروریست صهیونیسم و قاتلان کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه و حامیان آنها باید منتظر خشمی مقدس و انتقامی سخت و حتمی باشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.