stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024
  • کد خبر : 477691
  • 20 مرداد 1403 - 14:17
0

محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ماند

محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ماند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با صدور حکمی مهندس «محمد اسلامی» را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی» منصوب کرد.

جماران،پزشکیان در حکم انتصاب مهندس «محمد اسلامی» به ریاست سازمان انرژی اتمی تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است؛ 
بسم الله الرحمن الرحیم 
جناب آقای محمد اسلامی 
به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی» منصوب می‌نمایم. 

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید. 
توفیق آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم. 
مسعود پزشکیان 
رئیس جمهوری اسلامی ایران
***

سوابق محمد اسلامی
محمد اسلامی متولد ۱۳۳۵ در شهر اصفهان و فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان است که ریاست سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم، استانداری مازندران، معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و مدیرعاملی شرکت صنایع هواپیماسازی ایران را در سوابق اجرایی خود دارد. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.