stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۸ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 29 August , 2024
  • کد خبر : 478552
  • 08 شهریور 1403 - 18:24
0

شهادت  رئیسی انسجام خوبی صورت داد

شهادت  رئیسی انسجام خوبی صورت داد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: نماینده چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی درباره رأی اعتماد نمایندگان مجلس به کل کابینه پیشنهادی از سوی رئیس جمهور و چگونگی همکاری بین دو قوه مجریه و مقننه گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان فرمودند امسال اولویت اول اقتصاد و بحث معیشت و سفره‌های مردم است که باید آقای پزشکیان و هیات دولت اولویت اول‌شان را برای رسیدگی به همین مسائل بگذارند.
کامران پولادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا،  تاکید کرد: بحث دیگری که بسیار مهم است به نظر من باید بتوانیم ارتباط با همسایگان خودمان را بیشتر کنیم تا یک ارتباط خوبی ایجاد شود، مراودات صورت گیرد شرکت‌ها به کشور ما بیایند و بحث سرمایه‌گذاری کشورها صورت بگیرد، زیرا تنها راه رسیدن به فرمایشات رهبری بحث سرمایه‌گذاری است که باید انجام شود؛ سرمایه‌گذاری خارجی و به خصوص سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی خودمان، اگر این اتفاق بیفتد می‌توان شاهد رقم خوردن وقایع خوبی بود چراکه بعد از اقتصاد مابقی اتفاقات هم رقم می‌خورد و کشور و مردم به یک آسایشی می رسند. وی در خصوص بازتاب بین المللی رأی مجلس به کل کابینه اظهار داشت: مجلس کار خودش را به نحو احسن انجام داد یعنی نمایندگان مجلس به نظر من به خوبی شرایط کشور را درک کردند و باز در راستای فرمایشات رهبری که بر تعامل بین قوا تاکید کردند اقدام خوبی انجام دادند.
پولادی با بیان این‌که دشمن دنبال تفرقه است و با آن خوشحال و به اهداف خودش می‌رسد، گفت: به نظر من آن وفاق ملی که خود رئیس‌جمهور گفتند، به معنای واقعی کلمه اتفاق افتاده است. در حال حاضر جناح‌ها، سلایق مختلف، احزاب و دولت پیشین همه در کابینه حضور دارند و نکته مثبت این قضیه این است که وحدت و انسجام خوبی صورت گرفته است.
وی گفت: معتقدم وقتی مرگ تبدیل به شهادت شود همانطور که سرزمین کربلا به ما آموخت بعضی از مصیبت‌ها و غم‌ها باعث وحدت می‌شود، شهادت آقای رئیسی هم یک وحدت و انسجام خوبی را در قالب ادبیاتی به نام وفاق ملی صورت داد و با این حرکتی هم که آقای پزشکیان در معرفی کابینه انجام داد، به نظر من دشمن مایوس شد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.