stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
  • کد خبر : 478963
  • 18 شهریور 1403 - 14:17
0

دلار به منطقه امن برگشت

دلار به منطقه امن برگشت
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز با کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه کانال ۹ از کریدور پنجم نوسان دارد.بررسی بازار ارز حکایت از تعادل در عرضه و تقاضا دارد و به نظر می‌رسد بازارساز با ارزپاشی مانع افزایش قیمت دلار در روز‌های پایانی تابستان شده است.

تجارت نیوز،کارشناسان اقتصادی فروکش کردن اخبار نامساعد در خصوص تنش‌های خبری میان ایران و رژیم صهیونیستی را یکی از دلایل آرامش ارزی کشور می‌دانند. آن‌ها معتقدند این روند کوتاه‌مدت است و قیمت دلار از ارزش ذاتی خود حدود ۳۰ درصد فاصله گرفته و در بلندمدت این گپ منفی جبران می‌شود.گفتنی است امروز قیمت تتر نیز همانند دلار نوسان کاهشی داشت و با این اسکناس در یک خط ایستاد

قیمت ارز‌های مهم با کاهش دلار همراه شد
گفتنی است قیمت درهم روز یکشنبه با کاهش ۲۰ تومانی در کانال ۱۶ هزار تومانی عقب رفت و در سطح ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی در سطح ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومانی قرار گرفت.پوند انگلیس روی قیمت ۷۷ هزار و ۹۴۰ تومانی معامله شد و کاهش ۳۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۸۳۰ تومانی ایستاد و کاهش ۳۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۳۴۸ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۶۹۲ تومانی عرضه شد و افزایش ۵۰ تومانی داشت.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.