stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 479620
  • 02 مهر 1403 - 14:35
1

۸۵ درصد از نمادهای بازار سهام مثبت شدند

۸۵ درصد از نمادهای بازار سهام مثبت شدند
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که شاخص کل بورس بیش از ۱۷ هزار و ۶۱۶ واحد رشد کرد و از سد روانی ۲٫۱ میلیونی عبور کرد. به این ترتیب شاخص کل بورس تهران با رشد ۰٫۸۴ درصدی در ارتفاع دو میلیون و ۱۱۶ هزار و ۵۳۷ واحد قرار گرفت. تجارت نیوز،شاخص هم‌وزن که نشان‌دهنده روند معاملات سهام کوچک و متوسط بازار است، عملکرد بهتری داشت و با رشد ۶ هزار و ۱۸۷ واحدی، معادل ۰٫۹ درصد بالا رفت و در سطح ۶۹۵ هزار و ۹۵۹ واحد قرار گرفت.

 

امروز نمادهای فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای بوعلی، ثفارس، فولاژ و کویر بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. در پایان معاملات امروز بورس ۸۵ درصد از نمادهای مثبت بودند و ارزش سفارش‌های خرید پنج خط اول سهام به ۹۸۳ میلیارد تومان رسید که بیش از سه برابر سفارش‌های فروش بود.

 

حجم و ارزش معاملات خرد
حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی در دومین روز مهرماه به ۱۳٫۱ میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش پنج هزار و ۳۵۹ میلیارد تومان معامله شد.تراز پول حقیقی اما برخلاف روز گذشته، مثبت بود و سهام خرد بیش از ۴۹۸ میلیارد تومان پول حقیقی به دست آورد. صندوق‌های کالایی نیز شاهد ورود ۱۵٫۲ میلیارد تومان پول حقیقی تا لحظه تنظیم این گزارش بوده‌اند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.