stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 5731
  • 11 مهر 1394 - 9:59
1

سخنگوی آتش‌نشانی تهران: آتش‌سوزی مهار شد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران: آتش‌سوزی مهار شد

یکی از بخش‌های تالار وزارت کشور صبح امروز (۱۱ مهرماه) طعمه حریق شد.

قلم | qalamna.ir :

در پی آتش‌سوزی در یکی از بخش‌های تالار وزارت کشور، جلال ملکی (سخنگوی آتش‌نشانی تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در یکی از سالن‌های همکف وزارت کشور رخ داده است، گفت: در حال حاضر این آتش‌سوزی توسط ماموران آتش‌نشانی مهار شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۶:۴۰ صبح امروز وقوع حریق در تالار وزارت کشور به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، گفت: بلافاصله چندین ایستگاه آتش‌نشانی و امداد و نجات برای مهار شعله‌های آتش به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در مجاورت این سالن چند سالن دیگر نیز قرار داشت، اما ماموران آتش‌نشانی با مهار کردن آتش اجازه سرایت به سالن‌های مجاور را ندادند.

ملکی با بیان این مطلب که این آتش‌سوزی دود بسیار غلیظی را ایجاد کرد؛ به طوری که در اکثر مناطق پایتخت این دود قابل رویت بود، گفت: به دلیل مسقف بودن سالن همکف  دود راهی برای بیرون نداشت؛ بنابرین از پنجره‌های طبقات بالای وزارت کشور دود به بیرون می‌زد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره میزان خسارت وارده و اینکه علت این آتش‌سوزی چه بوده است، گفت: باید عملیات ماموران آتش‌نشانی به طور کامل تمام شود تا پس از آن کارشناسان علت حادثه را بررسی کنند.

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور دقایقی پیش اعلام کرد: این آتش‌سوزی در بخشی از ساختمان مستقل تالار وزارت خانه رخ داده و همچنین حراست وزارت کشور، اتصال سیم‌های برق را دلیل این آتش‌سوزی عنوان کرده است. همچنین در پی این حادثه صبح امروز ترافیک سنگینی در خیابان‌های اطراف محل آتش‌سوزی ایجاد شد.

حسینعلی امیری (سخنگوی وزارت کشور) نیز در گفت‌گو با ایلنا از احتمال اتصال سیم‌های برق به عنوان دلیل آتش‌سوزی یاد کرده است.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.