stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 8843
  • 26 مهر 1394 - 13:33
4

تلاش پلیس برای نجات کارگران معدن زغال سنگ

جانشین فرمانده انتظامی طبس تلاش ۱۰ ساعته پلیس برای نجات کارگران مدفون شده در معدن زغال سنگ این شهرستان و چگونگی نجات آن‌ها را تشریح کرد.

قلم | qalamna.ir :
سرگرد فاضل مریمی با اشاره به حادثه ریزش یک معدن زغال سنگ و محبوس شدن ۴ تن از کارگران این معدن در تونل‌های آن، در تشریح چگونگی نجات این کارگران در تلاشی ۱۰ ساعته گفت: روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه ریزش تونل در معدن زغال سنگ شرکت نگین شهرستان طبس بلافاصله مأموران انتظامی و گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.
 
وی اظهار داشت: یکی از کارگران معدن که جهت تعویض شیفت کارگران وارد تونل شده بود اعلام کرد دو گروه پنج نفره و چهار نفره در ساعت نه و نیم شب وارد تونل شده که گروه پنج نفره بعد از چند ساعت کار در ساعت سه صبح به بیرون از تونل آمده ولی گروه چهار نفره بیرون نیامدند که پس از بررسی مشخص شد تونل ریزش کرده و گروه چهار نفره در این حادثه گرفتار و از وضعیت سلامتی آنان هیچ گونه خبری در دست نمی‌باشد.
 
مریمی تصریح کرد: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان طبس به همراه یک تیم امداد و نجات متشکل از ۳۰ امدادگر خبره با ایجاد یک تونل انحرافی، محل حبس چهار کارگر را شناسایی و آنان را به بیرون از تونل انتقال دهند.
 
جانشین فرمانده انتظامی طبس درباره علت بروز این حادثه اظهار داشت:حفره‌های آب جمع شده در معدن به یک باره باعث ایجاد روزنه و ریزش دیواره معدن و حبس چهار کارگر شد. 
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.