stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 9999
  • 04 آبان 1394 - 21:09
4

ساعت داربی پایتخت تغییر کرد

جلسه شورای تامین استان تهران برای هشتاد و یکمین داربی پایتخت، امروز از ساعت ۱۴ در استانداری تهران برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :
این جلسه با حضور، صفرعلی براتلو معاونت سیاسی امنیتی استاندار تهران، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، اورژانس، راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی، مترو، اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه برگزار شد.
 
سازمان لیگ، مهدی تاج در مورد این جلسه اظهار داشت: در نشست شورای تامین مقرر شد ساعت شروع داربی از ساعت ۱۵:۳۰ به ۱۵ تغییر یابد.
 
رئیس سازمان لیگ افزود: در این جلسه در مورد برگزاری هر چه بهتر بازی روز جمعه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد درب ورزشگاه از ساعت ۱۰ صبح بر روی تماشاگران دو تیم باز شود.
 
وی ادامه داد: بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام می شود که تماشاگران می توانند هم اکنون از طریق مراجعه به سایت Footballeticket.ir نسبت به خرید بلیت الکترونیکی اقدام کنند و بلیت فروشی تا روز پنجشنبه ادامه دارد.
 
تاج افزود: مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، شهرداری منطقه ۲۲ تهران، اورژانس، راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی، مترو، اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه در هرچه بهتر برگزار شدن دربی پایتخت قول همکاری دادند.
 
تاج در پایان گفت: با توجه به این ایام، برنامه های فرهنگی ویژه ای در روز برگزاری دربی پیش بینی شده شده است که به نحو احسنت در این دیدار اجرا خواهد شد.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.