stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 114442
  • 06 اردیبهشت 1399 - 23:26
4
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد:

محکومیت ۳۱ میلیارد ریالی متخلفان در همدان

محکومیت ۳۱ میلیارد ریالی متخلفان در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۶۷۷ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی همدان و محکومیت ۳۱ میلیارد ریالی متخلفان طی یک ماه گذشته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، علیرضا حسن پور در جمع خبرنگاران از ورود ۶۷۷ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی همدان و محکومیت ۳۱ میلیارد ریالی متخلفان طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: 

وی در این راستا ادامه داد: این پرونده‌ها در خصوص تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: طی یک ماه نخست امسال تعداد ۶۷۷ فقره پرونده شامل ۵۳۵ فقره در بخش کالا و خدمات، ۵۳ فقره قاچاق کالا و ارز و۸۹ فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.

حسن پور یاداور شد: در حوزه کالا و خدمات ۷۶ درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز ۹۶ درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان ۱۰۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده و متخلفان در مجموع به پرداخت مبلغ ۳۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۲۷۶ ریال محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان این که در طرح مقابله با کرونا که از اسفند ماه سال گذشته برگزار شد  ۸۵۵ واحد مرتبط شامل داروخانه، تجهیزات پزشکی، عطاری، لوازم ساختمانی توسط ۱۹۰ اکیپ استان بازرسی و ۲۵۰ فقره پرونده تخلف با محکومیت ۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۷۵ ریال تشکیل شد، اظهار کرد: علاوه بر پلمب ۶ واحد متخلف تاکنون ۲۵۵ هزار و ۴۳۰ عدد دستکش، ۱۲ هزار و ۶۵۰ عدد ماسک، ۲۱۷ لیتر الکل و مواد ضدعفونی و ۲۳ هزار و ۱۵۷ عدد انواع ژل و اسپری ضد عفونی کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.                                                  

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.