stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 123351
  • 25 اردیبهشت 1399 - 11:38
1
باریکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

درست نیست لیگ نیمه‌کاره رها شود

درست نیست لیگ نیمه‌کاره رها شود
باریکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ا بیان اینکه مخالف اتمام رقابت‌های لیگ برتر است، اظهار کرد: تیم‌ها هزینه‌های زیادی را انجام داده‌اند و درست نیست لیگ نیمه‌کاره رها شود.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از باشگاه ذوب‌آهن، حمید بوحمدان در گفت‌وگو با سایت باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه مخالف اتمام رقابت‌های لیگ برتر است، اظهار کرد: در شرایط سختی به سر می‌بریم؛ ما مستثنی از دنیا نیستیم  و همه دنیا درگیر این بیماری هستند؛ منتظر این هستیم تا شرایط بهبود یابد تا بتوانیم به رقابت‌های لیگ برتر و فوتبال بازگردیم. تیم‌ها هزینه‌های زیادی را انجام داده‌اند و درست نیست لیگ نیمه‌کاره رها شود.

باریکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه شرایط جسمی و روحی خود را در بالاترین حد ممکن نگه داشته است، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ای که کادر فنی تیم ارائه کرده بودند طی این مدت روزانه یک یا دو جلسه تمرین را برای آمادگی جسمانی خود انجام می‌دادم و با بودن در کنار خانواده و فیلم دیدن آمادگی ذهنی و روحی خود را نیز بالا نگه داشتم.

وی گفت: سخت است بعد از ۲ ماه تمرین انفرادی تمرینات شروع شود، اما اگر همه ورزشکاران و فوتبالیست‌ها توانسته باشند زمان‌های خود را مدیریت کنند با کمترین آسیب روبرو خواهیم بود. البته ۳ تا ۴ هفته زمان لازم است که بتوانیم به شرایط معمول بازگردیم.

بوحمدان با بیان اینکه طی این مدت ارتباط خود را به واسطه فضای مجازی با کادر فنی و باشگاه حفظ کرده خاطرنشان کرد: همه دلتنگ فوتبال هستیم و بدون تردید با بازگشت به رقابت‌ها با قدرت و انگیزه بیشتری به مسابقات باز خواهیم گشت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.