stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 177371
  • 27 مهر 1399 - 15:49
1
فرمانده انتظامی استان مرکزی:

پلیس فضای مجازی را به فرصت تبدیل خواهد کرد

پلیس فضای مجازی را به فرصت تبدیل خواهد کرد
قلم_مرکزی_فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: دشمن میخواهد از فضای مجازی به عنوان تهدیدی برای برهم زدن نظم عمومی استفاده کند، اما پلیس این فضا را به فرصتی برای تنویر افکار عمومی تبدیل خواهد کرد.
قلم | qalamna.ir :

فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: دشمن میخواهد از فضای مجازی به عنوان تهدیدی برای برهم زدن نظم عمومی استفاده کند، اما پلیس این فضا را به فرصتی برای تنویر افکار عمومی تبدیل خواهد کرد.
سردار مفخمی شهرستانی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا صبح امروز گفت: بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی برقراری امنیت عمومی است که با کمک مردم و سازمان های دولتی و خصوصی و حمایت اصحاب رسانه افزایش خواهد یافت.
وی افزود: آموزش همگانی از طریق فضای مجازی، گسترش خدمات در بستر فضای مجازی و تمرکز در حوزه هوشمندسازی پلیس است از جمله برنامه های نیروی انتظامی در برقراری امنیت عمومی بشمار می رود.
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: پلیس به عنوان خادم و سرباز برای انجام وظیفه اش تلاش میکند و برای جلب مشارکت عمومی به منظور افزایش محبوبیت و مقبولیت پلیس در راستای تامین امنیت عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه برای برقراری امنیت عمومی نیاز به افکار عمومی است، گفت: دشمن به دنبال سوق دادن انتقادات به نارصایتی است تا باعث برهم زدن نظم عمومی شود و اگر اصحاب رسانه در جلب مشارکت عمومی تلاش کنند مطمئنا نقشه دشمن برآب خواهد شد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.