stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 202714
  • 17 آذر 1399 - 13:41
2

بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۰ که حتما باید ببنید

قلم | qalamna.ir :
با توجه به وجود همه گیری جهانی ویروس کرونا تنها راه فرار برای خارج شدن از اضراب ها و استرس های آن تماشا یک فیلم کمدی خنده دار و سرگرم کننده برای بالا بردن روحیه است. اگرچه امسال موانع بسیاری برای اکران فیلم ها ایجاد شده است ، خوشبختانه برخی از سرویس های پخش و استودیوهای بزرگ فیلم موفق شده اند راه های منحصر به فردی برای زنده نگه داشتن صنعت سینما در این روز های سخت داشته باشند. سرویس های پخش همچون نتفلیکس و آمازون پریم توانسته اند یک تنه بار اکران فیلم های محبوب امسال را به دوش بکشند تا در زمان تعطیلی سینما ها افراد بتوانند در منازلشان آن ها را تماشا کنند. با مووینه همراه باشید.
 
Bill & Ted Face the Music  بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند
عالی ترین آدمهای شخصیتی “ویلیام” بیل “اس. پرستون ، اسک. و “تد” تئودور لوگان بازیگر سریال های معروف، پس از ۳۰ سال طولانی بازگشتند تا ماجراجویی تازه ای را در دوره میانسالی تجربه کنند. کیانو ریوز و الکس وینتر در میان کمدی موسیقی اسکروبال یک ضرب و شتم واقعاً تکان دهنده را تجربه می کنند که دهه ها بعد در حالی که برای خودشان زندگی تشکیل داده اند و بچه دار شده اند همچنان سعی بر تجربه آن دارند.
 
 
Palm Springs   نخل بهاری
احساس فیلم های ترسناک و تکرار در زندگی هزاران بار در روز های قرنطینه برای ما اتفاق افتاده است، اما در فیلم پالم اسپرینگز چشم انداز جدیدی را برای آن به ارمغان می آورد و روایت جدیدی از تکرار روزگار برای ما ارائه می دهد. این فیلم زندگی دو جوان را دنبال می کند که پس از افتادن در یک حلقه زمانی نامحدود بارها و بارها در یک روز زندگی می کنند و یک روز به خصوص برایشان تکرار می شود. نایلز (اندی سامبرگ) به این شیوه جدید زندگی اکتفا می کند و سعی می کند روزگار خوشی برای خودش داشته باشد و از همان لحظات تکراری به خوبی استفاده کند و همه کار هایی که می تواند انجام دهد را تجربه کند ، اما سارا (کریستین میلیوتی) مصمم است راهی برای حل آن پیدا کند وتلاشش را می کند تا از این حلقه تکراری فرار کند اما در این زمان بین این دو نفر احساس عشق به وجود می آید که همین موضوع کل ماجرا را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga  مراسم یورو ویژن
در دوره ای که به نظر می رسد همه فیلم ها جنگی و همه چیز بسیار بد است ، ویل فرل با فیلمی جذاب و سرگرم کننده و کمی ساده لوحانه وارد کار شده است. آیا می خواهید تک آهنگ های عجیب و غریب اروپایی داشته باشید؟ آیا جن های قاتل می خواهید؟ آیا شما می خواهید فرل را با کلاه گیس بلوندی با لهجه بد اسکاندیناویایی مسخره آمریکایی ها تماشا کنید؟ این فیلم به طور حتم برای شما لحظات شاد و سرگرم کننده ای را ایجاد می کند.
 
The King of Staten Island  پادشاه ایسلند
پیت دیویدسون بر اساس زندگی خودش در این درام بازی می کند. این فیلم به کارگردانی جاد آپاتو ، اسکات (دیویدسون) را دنبال می کند که باید از شر آسیب های ناشی از فوت پدرش رهایی یابد، در حالی که مادرش با مرد جدیدی قرار می گذارد. فیلمی بسیار خوش ساخت با مظمون اعتیاد و اثرات مخرب آن در زندگی جوانان. باید گفت این فیلم به ما گوشزد می کند که اعتیاد بدترین راه برای رهایی از تروما و افسردگی است.
 
 Uncorked  رها کردن
الیاس به جای آنکه طبق انتظارات به شغل کبابی خانوادگی بپیوندد ، می خواهد آرزوی خود را برای رسیدن به یک آرزوی دیگرش را دنبال کند. گرچه این داستان بیشتر یک درام است ، اما شوخ طبعی از بازیگران عالی ، فیلم را بسیار سرگرم کننده و خنده دار می کند.
 
Emma    اما
این فیلم با اقتباسی از رمان جین آستین به همین نام ، به دنبال شخصیت اما وودهاوس با بازی آنا تیلور-جوی است ، زیرا او در زندگی خانواده و دوستانش دخالت می کند تا به آنها در یافتن عشق کمک کند. پر از کمدی هوشمند ، عاشقانه و لهجه های انگلیسی است و می تواند لحظات شادی را بریتان به ارمغان بیاورد.
 
The Gentlemen آقایان
متیو مک کاناهی ، کالین فارل ، چارلی هونام و هیو گرانت فقط برخی از ستاره های این کمدی اکشن سرگرم کننده هستند. مک کاناگی در نقش میکی پیرسون ، مردی بسیار ثروتمند که به دنبال گرفتن پول از تجارت ماری جوانا است ، اما شخصیت های  زیادی او را به دنبال دارند تا به هر طریقی موقعیت آن را تصاحب کنند.
 
The Climb   صعود
مایکل آنجلو کووینو کارگردانی ، تهیه کنندگی و بازی در نقش مایک را بر عهده دارد که گمان می کند دوچرخه سواری بهترین زمان برای  انتقام گرفتن از بهترین دوستش کایل (کایل ماروین) است زیرا او با نامزدش دوست شده است و زندگی اش را خراب کرده. این امر منجر به یک سری رویدادهای پر هیاهو و خنده دار می شود که ثابت می کند یک پیوند دوستی پایدار می تواند باشد. آن ها طی این ماجراجویی متوجه می شوند که اتفاقاً بهترین دوستان در زندگی واقعی یکدیگر هستند.
 
Downhill    سرازیری
این بازسازی آمریکایی با الهام از فیلم سوئدی فورس ماژور است. در خلاصه داستان آمده ویل فرل و جولیا لویی دریفوس را به عنوان یک زوج متاهل بازی می کنند که در تعطیلات اسکی در کوه های آلپ به سختی از بهمن جان سالم به در می برند. این حادثه باعث جرقه میان آنها برای ارزیابی مجدد زندگی و احساس آنها نسبت به یکدیگر می شود.

The Half of It  نیمی از آن
نوجوان خجالتی و انزوا طلب  به نام الی با نوشتن مقالاتی برای همکلاسی های خود ، پول بیشتری می گیرد. یک روز ، پل به او مراجعه کرد ، که پیشنهاد می کند به او پول بدهد تا نامه ای عاشقانه به استر ، دختری در مدرسه آنها بنویسد. وقتی احساسات الی نسبت به همکلاسی اش ظاهر می شود ، اوضاع پیچیده می شود  فقط این فیلم از آن فیلم های بی محتوا و احساسی نیست و قطعا از نظر روایت شمارا غافل گیر می کند.
 
Bad Boys for Life  پسران بد
فیلم داستان مایک و مارکوس را هنگامی که همسر و پسر یک مافیای قدرتمند مواد مخدر مکزیکی هستند که به دنبال انتقام از همه کسانی که در دادگاه علیه ان ها شهادت داده اند را می خواهند تنبیه کنند. ویل اسمیت بازیگر و کمدین معروف در این فیلم به خوبی نقشش را ایفا می کند و یکی از دلایلی است که این فیلم را جزو محبوب ترین فیلم های سال ۲۰۲۰ کرده است.
 
 
The Lovebirds  مرغ عشق ها
عیسی راه و کومیل نانجیانی به عنوان زوجی در یک رابطه ناموفق که به طور تصادفی درگیر یک راز قتل می شوند ، می درخشند. آنها مجبورند با هم کار کنند تا نام خود را از آن ماجرا پاک کنند و جنایت را در یک شب پر از استرس و خنده حل کنند. این فیلم دارای لحظات فوق العاده خنده داری است که می تواند چند ساعت پر از شادی را برای شما رقم بزند.
 
Saint Frances  سنت فرانسیس
Saint Frances یک داستان کلاسیک از بزرگسالی است که در حال عبور از دوران سخت با کمک یک کودک است. پس از سقط جنین ، بریجت (با بازی کلی او سالیوان) برای پرستاری از فرانسیس شش ساله استخدام می شود. با پیشرفت داستان ، او با دوستی ، ماجراجویی تازه ای  را در فرانسیس و خانواده اش پیدا می کند و می تواند از پس روز های سختش بر بیاید.
 
Come As You Are   همانطور که هستی بیا
گابوری سیدیبه به عنوان یک پرستار مسافرتی که سه مرد معلول را به یک سفر جاده ای می برد تا به آنها کمک کند برای یک ماجراجویی در کنار او باشند – این یک طرح خنده دار ، جذاب و دلچسب است و پر از درس عبرت برای دختران.
در این بین، مقاله بهترین فیلم های علمی تخیلی که حتما باید ببنید (لینک به رپورتاژ فردا نیوز) رو هم به شما توصیه می کنم.
 
 Borat Subsequent Moviefilm   بورات ۲
این فیلم کمدی شما را از اخبار دنیا منحرف نخواهد کرد ، اما در عین نقد وضعیت فعلی ، همچنان خنده دار است. بورات که یک فرد ساده لوح اهل قرقیزستان است به آمریکا می رود تا ماجراجویی تازه ای را آغاز کند. این فیلم پر است از لحظات بسیار کمدی اما با نقد های سیاسی از طعنه های فراوان به مردم آسیایی و رییس جمهور آمریکا. بورات در سری اول خود توانست امتیاز بسیار خوبی از منتقدان دریافت کند و به یکی از محبوب ترین فیلم های کمدی آمریکایی تبدیل شود. ساشا بارون کوهن که از هم طراح و هم بازیگر فیلم است با استعداد بسیار زیادی که دارد توانسته محبوبیت اش را با این فیلم چند برابر کند. این فیلم به صورت مستند گونه و با بودجه بسیار پایین ساخته شده است.
 
Onward   به پیش
گاهی اوقات شما فقط به یک کمدی خوب و مفید انیمیشنی نیاز دارید تا لبخند را بر لب خود بنشانید. Onward به دنبال برادران جنی و یان و بارلی در حالی که یک ماجراجویی جادویی را آغاز می کنند تا یک روز آخر را در کنار پدر مرحوم خود بگذرانند. همچنین صداپیشگی شخصیت های اصلی توسط کریس پرات ، اوکتاویا اسپنسر ، جولیا لوئیس-دریفوس و علی وونگ انجام شده اند.  کارگردان و نویسنده این کار یعنی دن اسکنول این انیمیشن را از داستان زندگی واقعی خودش برداشت کرده است. 
بد نیست مقاله جذاب ۱۰ فیلم برتر ترسناک ۲۰۲۰ (لینک رپورتآژ شما نیوز) و هم بخونید ! مطمئن باشید که لذت می برید.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.