stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024
  • کد خبر : 242865
  • 29 بهمن 1399 - 16:21
2
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی خبر داد،

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی با پالایشگاه شازند

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی با پالایشگاه شازند
مرکزی_ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی با پتروشیمی شازند خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محسن خیرمند عصر امروز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت: تفاهم نامه ۵ جانبه‌ بین معاونت اجتماعی دادگستری، شورای مبارزه با موادمخدر، پلیس، پالایشگاه و بهزیستی منعقد شد.

وی افزود: متاسفانه اعتیاد به عنوان یک آسیب در صنعت رواج دارد، چراکه شب کاری، استرس کاری و امثال آن از یک سو و ضد افسردگی بودن و ویژگی هایی از این قبیل در مواد مخدر، از سوی دیگر زمینه را برای ابتلای به آن در چنین محیطی فراهم می آورد.

این مقام مسئول ادامه داد: حل معضل اعتیاد بر سایر آسیب‌ های اجتماعی اولویت دارد چرا که رفع این معضل بر کاهش دیگر آسیب‌های اجتماعی نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

خیرمند تاکید کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه اجرای اقدامات پیشگیری و درمان اعتیاد با هدف توانمندسازی کلیه کارکنان شرکت پالایشگاه شازند در برابر اعتیاد و آثار و تبعات آن و همچنین مقابله‌ موثر با پدیده شوم اعتیاد می باشد.
وی تصریح کرد: این تفاهم نامه براساس دو موضوع پیشگیری از اعتیاد و پیشگیری از خشونت برنامه‌ ریزی شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با تاکید براینکه رویکرد این معاونت در حوزه اعتیاد کاملا پیشگیرانه است اظهار داشت: رویکرد برخورد در این حوزه، رویکرد حمایتی است. در برخی صنایع مدیران فرد معتاد را با رویکرد حمایتی به مرخصی برای ترک اعتیاد به همراه حقوق و پاداش می فرستند ولی آنچه از آن غفلت می شود پاک شدن فرد از نظر روحی و روانی و غفلت از خانواده اوست در حالی که نگاه خانواده و جامعه به این فرد باید تغییر کند تا درصد بازگشت او به اعتیاد کاسته شود.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.