stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 408894
  • 30 آذر 1400 - 15:04
2
سرپرست بهزیستی هرمزگان:

بهزیستی هرمزگان رتبه دوم جذب اعتبارات مسکن را کسب نمود

بهزیستی هرمزگان رتبه دوم جذب اعتبارات مسکن را کسب نمود
هرمزگان/ قلمنا -اداره کل بهزیستی استان هرمزگان رتبه دوم جذب سهمیه اعتبارات را در میان ادارات کل بهزیستی سراسر کشور ، در سال 1400 کسب کرد.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست بهزیستی هرمزگان با اعلام این خبر ، تامین مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت را اولویت اصلی سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی جامعه هدف برشمرد و اعلام کرد : بهزیستی هرمزگان با بهره گیری از ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی و با تمام توان برای تحقق این مهم تلاش می کند. 
دکتر ابراهیم حسن نژاد گروه هدف سازمان بهزیستی را در برنامه کمک به تأمین مسکن شامل معلولین سرپرست خانوار،  زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل،  معلولین مجرد بالای ۲۰ سال،  زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال،  فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان عنوان کرد و افزود : از ابتدای نهضت تامین مسکن در استان تاکنون یک هزار ٩۶٢واحد مسکونی احداث و واگذار شده است و ۹۵۹ واحد مسکونی نیز در دست احداث می باشد. 
وی تصریح کرد : این واحدهای مسکونی به روش های مختلف با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره، بنیاد مستضعفان،ستاد اجرائی فرمان امام (ره)،قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی، برای خانوارهای تحت پوشش در دست احداث است.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.