stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 12 October , 2024
  • کد خبر : 110240
  • 31 فروردین 1399 - 9:47
3

دیوف: مانه قهرمانی را برای لیورپول به ارمغان آورد

دیوف: مانه قهرمانی را برای لیورپول به ارمغان آورد

مهاجم سنگالی سابق لیورپول معتقد است درخشش سادیو مانه باعث شد تا این تیم به قهرمانی در لیگ برتر در فصل جاری بسیار نزدیک باشد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از تلگراف،‌ شیوع بیماری کرونا باعث لغو خیلی از رویدادهای ورزشی شده است. در این بین لیگ برتر انگلیس نیز مدتی است متوقف شده است و در صورتی که رقابت‌های لیگ برتر ادامه پیدا نکند، ضرر هنگفتی در انتظار باشگاه‌هاست.

لیورپول با قهرمانی در لیگ برتر تنها دو پیروزی فاصله داشت وقتی که شیوع Covid-۱۹ باعث شد فوتبال در وضعیت نامحدودی متوقف شود. هنوز تصمیمی در مورد پایان این فصل اتخاذ نشده است، با این امکان که می‌توان این فصل را باطل اعلام کرد.

دیوف امیدوار است که از این اوضاع جلوگیری شود، با این حال اعتراف می‌کند که نگرانی‌های بهداشت جهانی در حال حاضر باید در اولویت باشد.

الحاجی دیوف، مهاجم سنگالی که سابقه بازی در تیم لیورپول را در کارنامه خود دارد گفت: تا زمانی که از نظر ریاضی برنده نشوید، هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. در فوتبال هرگز تا زمان انجام دادن نمی‌توان از قطعی بودن صحبت کرد.

“شما می‌توانید شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشید و آن را از دست بدهید. چند سال پیش لیورپول پیش‌رو بود و همه می‌گفتند سال آنهاست اما استیون جرارد لغزید و همه چیز از آنجا تغییر کرد. این برای شما فوتبال است و برای من قهرمانی در لیگ برتر اهمیت زیادی دارد و تیم باید به آن برسد، اول اینکه همه ما باید قبل از صحبت از سرگیری لیگ، ایمن و زنده باشیم.

دیوف دوست دارد لیورپول به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برسد. این مهاجم بین المللی پیشین سنگال با اضافه کردن همشهری خود مانه به عنوان ستاره لیگ برتر و لیورپول در این فصل گفت: سادیو مانه فوق العاده بوده است و از نظر من بهترین و کامل ترین بازیکن لیورپول در این فصل بوده است و درخشش او باعث شده است تا لیورپول عملا قهرمان فصل جاری لیگ برتر باشد. به نظرم او باید به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انتخاب شود. درخشش مانه باعث خوشحالی خیلی از سنگالی‌ها از جمله من شده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.