stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 133361
  • 18 خرداد 1399 - 18:02
6
استاندار کرمانشاه:

ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هر چه سریعتر آغاز شود/ پسندیده کرمانشاه نیست که ساخت باغ موزه آن همچنان بلاتکلیف باشد

ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هر چه سریعتر آغاز شود/ پسندیده کرمانشاه نیست که ساخت باغ موزه آن همچنان بلاتکلیف باشد
استاندار كرمانشاه گفت: تسريع در روند احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان كرمانشاه بايد هر چه سريعتر شروع شود و پسنديده اين استان نيست كه ساخت موزه آن همچنان بلاتكيلف باشد.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند عصر امروز یک‌شنبه در جلسه بررسی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی درگیری مستقیمی با جنگ داشت بطوریکه جنگ در این استان آغاز و در آن نیز خاتمه یافت، بر این اساس به هیچ عنوان پسندیده کرمانشاه نیست که ساخت باغ موزه آن همچنان بلاتکلیف باشد.

وی با تاکید بر پیگیری ویژه تمامی دستگاه های ذیربط برای تسهیل در روند ساخت پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه مکان اجرای این پروژه در ورودی شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است، موقعیتی ویژه برای مسافرین جهت بازدید از رشادت ها و ایثارگری های مردم این استان ایجاد خواهد کرد.

بازوند تصریح کرد: استان کرمانشاه با توجه به ویژگی های خود در جنگ تحمیلی باید گام های بلندتری برای اجرای این پروژه بردارد.

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه جوانان حال حاضر، از رشادت های جوانان دوران دفاع مقدس بیش از پیش مطلع خواهند شد و این پروژه می تواند یکی از عوامل مهم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی در پایان از دستگاه های متولی خواست برنامه زمانبندی اجرای این پروژه را با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در جلسه آینده گزارش دهند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.