stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 137887
  • 30 خرداد 1399 - 16:50
4
مديرعامل شركت گاز استان همدان مطرح کرد:

همدان، اولین و تنها استان سبز کشور در زمینه گازرسانی

همدان، اولین و تنها استان سبز کشور در زمینه گازرسانی
مديرعامل شركت گاز استان همدان با اشاره به این که طي دو ماهه اول سالجاري در استان همدان اولين و تنها استان سبز كشور در زمينه گازرساني به شهرها و روستاها بوده است، گفت:  698 مشترك پذيرش و تعداد كل مشتركين استان، 623 هزار و 653 مشترك  شده هم چنین، 27 كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع اجرا شده است.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه تحلیلی – خبری قلم و به نقل از روابط عمومیشرکت گاز استان همدان، عبدالله فیاض با بیان این که طی سال ۱۳۹۸، ۲۰۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا، ۳ هزار و۴۱۷ انشعاب نصب و ۱۳ هزار و ۷۶۵ اشتراک پذیرش شده است، مطرح کرد: در سال گذشته،  ۳۳ هزار و ۵۸۵ مترمکعب در صنایع استان جایگزین سوخت های فسیلی شد که شامل ۳۴۲ واحد صنعتی است.

وی با بیان این موضوع تصریح کرد: در سال گذشته، شاهد تحقق اهداف از پیش تعیین شده شرکت گاز استان همدان با رشد ۱۴۱ درصدی بوده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تاکید بر این که در سال گذشته، حدود ۳ هزار ۳۳۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان همدان مصرف شده است، تشریح کرد: از این میزان،  یک هزار و ۶۲۴ میلیون مترمکعب در بخش خانگی، ۷۱۷ میلیون مترمکعب در بخش صنعتی، ۶۳۲ میلیون مترمکعب در بخش نیروگاهی،‌ ۱۶۱ میلیون مترمکعب در بخش CNG و ۲۰۲ میلیون مترمکعب در بخش های دیگر مصرف شده است.

فیاض با اشاره به این که طی دو ماهه اول سالجاری در استان همدان اولین و تنها استان سبز کشور در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها بوده است، گفت:  ۶۹۸ مشترک پذیرش و تعداد کل مشترکین استان، ۶۲۳ هزار و ۶۵۳ مشترک  شده هم چنین، ۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده است.

این مسئول با بیان این که میزان شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز  اجرا شده در استان همدان به میزان ۹ هزار و ۴۰۱ کیلومتر رسیده است، افزود: تعداد ۴۷۵ علمک نصب شده که تعداد کل علمک های نصب شده در استان برابر ۳۲۲ هزار و ۸۰۲ علمک است.

وی در ادامه تاکید کرد: از تعداد یک هزار و ۷۴ روستای دارای سکنه در استان همدان، یک هزار و ۲۸ روستا گازدار و تعداد ۵ روستا در دست اجرا و تعداد ۴۱ روستا، زیر ۲۰ خانوار هستند.

فیاض در پایان به تشریح برنامه های شرکت گاز استان همدان در سال جاری پرداخت و گفت: در زمینه گازرسانی به صنایع و محورهای صنعتی و CNG، بیش از ۹۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع بایستی اجرا شود و حدود ۲۲۴ مشترک جدید صنعتی پذیرش خواهند شد و در بخش گازرسانی به شهرها، ۹ هزار مشترک جدید و در بخش گازرسانی به روستاها،‌ یک هزار مشترک جدید پذیرش خواهند شد از سویی، در زمینه کاهش هدر رفت گاز طبیعی نیز اقدامات مثبتی اعم از استفاده از کنتورهای ارتقاء یافته، مانیتورینگ ایستگاه های تقویت فشار، شناسایی مصارف غیرمتعارف و تعمیر و کالیبراسیون انجام خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.