stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 168829
  • 30 شهریور 1399 - 15:26
1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

آبرسانی به ۱۷۰۸ روستای کشور طی سال جاری

آبرسانی به ۱۷۰۸ روستای کشور طی سال جاری
قلم/ همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با تصریح بر این که از ابتدای سال آبرسانی به 448 روستا انجام شده است، اضافه کرد: هدف این پویش در سال جاری، آبرسانی به‌ یک‌هزار و ۷۰۸ روستا با جمعیت زیرپوشش ۹۱۴ هزار نفر است که در پایان نیمه اول سال به این هدف دست یافتیم و آبرسانی به ۴۴۸ روستا به انجام رسیده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حمیدرضا جانباز در آئین افتتاح همزمان طرح‌های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان که در سالن شهدای دولت استانداری همدان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از مسئولین مربوطه بابت گذراندن تابستانی با کمترین تنش مطرح کرد: این مهم علی رغم همه گیری ویروس کرونا و مشکلات مالی کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور  با بیان این که از جمله اهداف مهم سازو کاری در پویش «هر هفته الف _ ب _ ایران» در مصوبه شورای عالی اداری می توان به ارتقای کیفیت ارائه خدمات اشاره کرد، گفت: در این مسیر، کلیه خدمات آبفای روستایی در آبفای شهری تجمیع شد و با این اقدام بزرگترین کوچک‌سازی دولت شکل گرفت.

وی ادامه داد: از شهریورماه تا آذرماه سال جاری به دو بخش ارتقای سطح خدمات و تسهیل‌گری در بخش خدمات‌رسانی به روستاییان کشور و هم چنین ارزیابی از منظر خدمات‌رسانی و اجرای این هدف بزرگ توجه ویژه خواهیم داشت.

جانباز با اشاره به این که در تمامی استان ‌ها شرکت‌ها مستقر شده و در اکثر استان‌ها سازو کارهای ابلاغی شرکت‌ها تهیه و اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در هفته بیست و یکم پویش «هر هفته الف _ ب _ ایران» مراسم آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و اعتبار ۳۷۹ میلیارد تومان و به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول با تصریح بر این که از ابتدای سال آبرسانی به ۴۴۸ روستا انجام شده است، اضافه کرد: هدف این پویش در سال جاری، آبرسانی به‌ یک‌هزار و ۷۰۸ روستا با جمعیت زیرپوشش ۹۱۴ هزار نفر است که در پایان نیمه اول سال به این هدف دست یافتیم و آبرسانی به ۴۴۸ روستا به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان این که تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: درسال جاری این میزان به آبرسانی به بیش از ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

جانباز ادامه داد: در طی سال های گذشته، به طور میانگین هر هفته ۳۵ روستا آبرسانی انجام شده و در ۲۰ استان پروژه‌های مختلفی افتتاح خواهیم کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.