stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 4 October , 2024
  • کد خبر : 172057
  • 09 مهر 1399 - 17:11
2
مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه:

صلابت و مردم داری ویژگی های بارز پلیس جمهوری اسلامی/ آمادگی رسانه ملی برای تعامل با نیروی انتظامی

صلابت و مردم داری ویژگی های بارز پلیس جمهوری اسلامی/ آمادگی رسانه ملی برای تعامل با نیروی انتظامی
کرمانشاه/قلم: مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به فراوانی خصایص ممتاز پلیس، صلابت، اقتدار و مردم داری را از مهمترین آنها برشمرد و گفت: وجود این خصلت ها باعث محبیت دوچندان نیروی انتظامی در جامعه شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، افشین امیری در دیدار با سردار جاویدان فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه که در سالن جلسات صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش ها و زحمات خستگی ناپذیرانه مأموران پلیس است که با همه وجود در حال خدمت به مردم هستند.

وی افزود: مأموران پلیس در عین حال که با مجرمان بسیار مقتدرانه برخورد و اجازه ناامنی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به آنها نمی دهند با مردم بسیار مهربانانه رفتار و رافت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه با اشاره به وجود معضلات اجتماعی موجود در جامعه نظیر حاشیه نشینی، اعتیاد و … تصریح کرد: وجود این معضلات که خود زمینه ساز بسیاری جرائم هستند کار پلیس را سخت تر و زحمات آنها را مضاعف تر کرده است.

امیری یادآوری کرد: موضوعی که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم است که در همین راستا متولیان فرهنگی و دستگاه ذی ربط لازم است به یاری نهادهای نظامی مانند پلیس بیایند.

این مسؤل در ادامه از آمادگی کامل صداوسیمای کرمانشاه برای هرگونه همکاری با پلیس به منظور آگاه سازی شهروندان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم خبر داد و گفت: می توان با تولید برنامه های مناسبتی و پخش کلیپ هایی در رسانه ملی و همچنین استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران حوزه انتظامی از وقوع بسیاری جرائم جلوگیری کرد.

امیری تاکید کرد: در استان کرمانشاه بیش از ۷۰ نهاد متولی کارهای فرهنگی هستند که اگر همه دست به دست هم داده و نسبت به موضوع پیشگیری از وقوع جرم حساسیت های لازم را داشته باشند قطعا نتایجی بدست خواهد داد که در نهایت به نفع جامعه ما خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه راه اندازی برنامه شهروند – خبرنگار را یکی از اقدامات انجام شده این مرکز در راستای شناسایی آسیب ها و مشکلات عنوان کرد و گفت: این برنامه توانسته در شناسایی مشکلات بسیاری محلات کمک زیادی کند و از همین رو قصد داریم تا این برنامه را در سطح شهرستان های استان نیز اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تولید برنامه های فاخر و تاثیرگذار برای امنیت بخشی به جامعه و آگاه سازی شهروندان موضوعی است که حتما صداوسیما با همکاری پلیس به آن خواهد پرداخت.

امیری در پایان با مطلوب ارزیابی کردن امنیت فعلی استان کرمانشاه از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی کرمانشاه قدردانی کرد و بیان داشت: با قدردانی از همه متولیان نظم و امنیت که در گذشته برای کرمانشاه زحمت کشیدند لازم است به صورت ویژه از سردار جاویدان که توانسته امنیت بسیار خوبی ایجاد کند قدردانی کنم.

در این دیدار همچنین با اهدای لوح و هدیه ای از مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه قدردانی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.