stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 174513
  • 18 مهر 1399 - 20:20
2
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

آمار موارد مثبت ابتلا به کرونا در همدان دو برابر شد

آمار موارد مثبت ابتلا به کرونا در همدان دو برابر شد
قلم/ همدان- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تصریح بر این که روند ابتلا به بیماری کرونا در استان افزایشی است، افزود: به گونه‌ای که آمار مبتلایان جدید و مثبت قطعی کرونا در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل آن دو برابر شده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمد طاهری با تصریح بر این که روند ابتلا به بیماری کرونا در استان افزایشی است، افزود: به گونه‌ای که آمار مبتلایان جدید و مثبت قطعی کرونا در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل آن دو برابر شده است.

وی با بیان این که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ مورد مثبت جدید کرونا در استان شناسایی و ثبت شده است، عنوان کرد:درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم کاهش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه برگزاری هر گونه تجمع، شرکت در مراسم‌های عزا، دورهمی، مراکز خرید، و مراودات خانوادگی خطر ابتلا به کرونا را تشدید می‌کند، گفت: هر چه میزان استفاده از ماسک در جامعه کمتر شود گردش ویروس سریع‌تر می‌شود.

طاهری با بیان اینکه کرونا در تمام نقاط استان وجود دارد و هیچ شهرستانی از خطر این ویروس مصون نیست، اظهار کرد: آمار بیماران مبتلا به کرونا در اسدآباد ۱۱۸ نفر، بهار ۳۱۷ نفر، رزن ودرگزین ۲۴۳ نفر، تویسرکان ۲۶۳، فامنین ۷۳، کبودرآهنگ ۳۲۰، ملایر ۹۲۴، نهاوند ۵۰۸ و همدان یک هزار و ۹۸۸ بیمار مبتلا گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون موارد مثبت کرونا در استان به ۴ هزار و ۹۰۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۳ هزار و ۹۶۳ بیمار بهبود یافتند و ۶۵۳ بیمار هم فوت کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.