stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 211085
  • 03 دی 1399 - 10:03
1

پارتیشن اداری پرکاربرد‌ترین روش تغییر دکوراسیون دفتر کار

قلم | qalamna.ir :
پارتیشن اداری به یک روند ثابت در طراحی و توسعه مجدد دفاتر مختلف با کارآیی‌های متفاوت تبدیل شده‌اند. این کار نه تنها در مراکز بزرگ تجاری کاربرد بسیاری پیدا کرده است، بلکه اغلب پارتیشن‌های شیشه ای را می‌توان در دفاتر کوچک و شرکت‌های خصوصی نیز به کار برد. شیشه‌های به کار رفته در این پارتیشن‌ها بسیار مقاوم هستند و با ضربه دیدن آسیبی به آن‌ها نخواهد رسید. از این رو دیگر نگران شکستن و تکه تکه شدن شیشه نخواهید بود که به کسی آسیب برساند. این شیشه‌ها حتی در صورت شکستن نیز همانند شیشه معمولی حالت شمشیری نخواهند داشت و اصلا خطری ندارند. این شیشه‌ها با استحکام بالا به شیشه‌های لمینت و شیشه‌های سکوریت معروف هستند.
 
افزایش نور در دفتر کار با استفاده از پارتیشن شیشه ای
 در صورت نیاز به نور بیشتر در دفتر کار خود، از پارتیشن‌های شیشه ای با شیشه‌های شفاف، مات و رنگی استفاده کنید. استفاده از این پارتیشن‌ها به نور اجازه عبور می‌دهند، بنابراین شما مجبور نیستید بیش از حد نور مصنوعی به کار ببرید و در صورتی که خیلی مجبور به استفاده از نور مصنوعی باشید، فقط از چند لامپ استفاده خواهید کرد. به دلیل به وجود آمدن این روشنی زیاد، فضای کار بزرگتر از حد معمول نشان داده خواهد شد. اگر برای درب ورودی نیز از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کنید، علاوه بر راحتی عبور و مرور، این افزایش نور را نیز چندین برابر خواهد کرد. نکته قابل توجه این است که افراد بسیاری از ساعات روز را در محل کار سپری می‌کنند و این نور می‌تواند برای سلامتی آن‌ها بسیار مفید باشد. از طرفی روشنایی به افراد روحیه بیشتری می‌دهد و همین امر کارها را بهتر پیش خواهد برد.
 
استفاده از پارتیشن شیشه ای و محفظه دوش در حمام شیشه ای
 طراحی داخلی متفاوت برای حمام مطابق با روند مدرن شامل استفاده از به روز ترین امکانات موجود است. یکی از جدیدترین روش‌ها برای طراحی داخلی شیک حمام، استفاده از پارتیشن شیشه ای حمام با اندازه‌ها و کاربردهای مختلف در حمام است. می‌توانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای قسمت خیس و خشک حمام را از یکدیگر جدا کنید و یا اینکه با استفاده از شیشه یک محفظه برای قسمت دوش طراحی کنید. این مورد دوم از طرفداران بیشتری برخوردار است. چنین پارتیشن‌ها و محفظه‌هایی همزمان چندین کار را انجام می‌دهند. آن‌ها علاوه بر تقسیم بندی فضا، دسترسی به نور و احساس آزادی و بزرگی محیط را نیز به وجود می‌آورند. در عین حال، نقش مهم و مستقیم پارتیشن‌ها در حمام نیز نباید نادیده گرفته شود که شیشه به عنوان یک مانع عالی در برابر گسترش پاشش آب عمل می‌کند. خیس نشدن تمام قسمت حمام از لیز خوردن نیز جلوگیری می‌کند.

چرا در ساخت مصنوعات شیشه ای ساختمانی از شیشه لمینت استفاده می‌شود؟
شیشه لمینت یک شیشه چند لایه است که به صورت بسیار مقاوم به هم متصل شده است. با توجه به نحوه ساخت این شیشه، به تبع مزایای بسیاری نیز دارد که ساختمان سازان از آن در ساخت تراس شیشه ای، سقف شیشه ای، پارتیشن شیشه ای و…. بسیار استفاده می‌کنند. شیشه لمینت از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و نمی شکند. این شیشه عایق صدا است و استفاده از آن محیط آرامی برای شما ایجاد می‌کند.
 
ویژگی‌های خوب تزیین تراس با استفاده از شیشه بالکن
 تراس برای خانه‌های مختلف در اندازه‌های متفاوتی طراحی شده است. در برخی خانه‌های امروزی تنها راهی که بتوان از آن برای تعویض هوای منزل، استراحت و سرگرمی استفاده کرد بالکن است.  به خصوص برای خانواده‌هایی که کودک دارند باید فضای بالکن را به گونه ای طراحی کنند که کودک بتواند زیر نور خورشید و در فضای باز به راحتی بازی کند. به وجود آوردن این فضا برای کودک در رشد او تاثیر بسیار خوبی دارد. شیشه به طور کلی یکی از بهترین مواد برای استفاده در نرده‌های بالکن در نظر گرفته می‌شود. استفاده از شیشه بالکن نسبت به سایر روش‌های پوشاندن بالکن هزینه کمتری در پی دارد و دوام بالایی نیز دارد. شیشه دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود و در تغییرات مختلف آب و هوایی رطوبت را جذب نمی کند. از طرفی امروزه شیشه دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها و مدل‌ها است و در انواع رنگ‌های روشن و تیره و انواع مدل‌ها می‌توانید با توجه به سلیقه خود یک تراس شیشه ای بسیار زیبا برای منزل خود طراحی کنید. حتی می‌توانید در ساخت آن از شیشه‌های چاپی استفاده کنید که برای شما و افراد خانواده تان روحیه بخش باشد. با این کار کودکان نیز جذب طرح‌های شیشه شده و بیشتر وقت خود را در تراس خواهند گذراند.

به چه دلیل برخی افراد از شیشه مات یا هوشمند برای پارتیشن اداری استفاده می‌کنند؟
همانطور که می‌دانید پارتیشن‌های شیشه ای اداری مزایای غیر قابل انکاری دارند. حال هر کس با توجه به سلیقه خود، برای طراحی محیط کار و یا منزل از نوع خاصی از پارتیشن شیشه ای استفاده می‌کنند. البته برای استفاده از انواع مختلف این پارتیشن، باید به شرایط محیطی که می‌خواهد در آن به کار برود نیز توجه کرد. درست است که در فضای کاری استفاده از پارتیشن شیشه ای مزایای بسیاری دارد اما نباید مهم بودن حریم خصوصی نیز نادیده گرفته شود. گاهی اوقات افراد جلسات محرمانه‌ای دارند و نیاز دارند کارمندان متوجه کار آن‌ها نشوند. در این موارد استفاده از شیشه مات و یا هوشمند برای استفاده در پارتیشن شیشه ای توصیه می‌شود. شیشه هوشمند جدیدترین نوع شیشه است که قابلیت مات و شفاف شدن دارد. در صورت لزوم می‌توانید آن را مات کنید تا دیگر فضای درونی محل کار شما توسط اطرافیان قابل دیدن نباشد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.