stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 219565
  • 18 دی 1399 - 1:41
6

نشت گاز از دودکش آبگرمکن دیواری علت فوت ۴ شهروند اسلامشهری است

نشت گاز از دودکش آبگرمکن دیواری علت فوت ۴ شهروند اسلامشهری است

اسلامشهر- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از فوت ۴ نفر بر اثر نشت گاز در واوان خبر داد و گفت: نشت گاز از دودکش آبگرمکن دیواری علت فوت ۴ شهروند اسلامشهری است.

قلم | qalamna.ir :

منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از فوت ۴ نفر بر اثر نشت گاز در واوان خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۴ نفر از اعضای یک خانواده ساکن در مجتمع مسکونی اکباتان  شهرک واوان اسلامشهر دچار گاز گرفتگی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در تشریح جزئیات افراد فوت شده گفت: فوت شدگان یک نفر آقا ۶۲ ساله، یک خانم ۵۸ ساله، دختر خانواده ۳۳ ساله و پسر خانواده ۲۹ ساله بوده‌اند.

وی عنوان داشت: بنا بر اعلام کارشناسان و طبق بررسی به عمل آمده توسط  تیم عملیاتی علت وقوع حادثه عدم لوله کشی اصولی و نشت گاز co۲ از دودکش آبگرمکن دیواری علت فوت این شهروندان است و تعیین علت نهایی توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق و حوادث سازمان در دست بررسی است.

منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت : با توجه به شواهد موجود و سیانوز اجساد (گذشت چندساعت از فوت قربانیان) اجساد برای طی مراحل قانونی از محل حادثه به پزشکی قانونی انتقال یافتند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.