stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024
  • کد خبر : 240925
  • 26 بهمن 1399 - 21:02
8
از بهبود بافت و رنگ پوست تا رفع خطوط و چین و چروک‌ها

لیزر فرکشنال CO2 برای چه کسانی مفید است؟

لیزر فرکشنال CO2 برای چه کسانی مفید است؟
قلم | qalamna.ir :

 دکتر رامک ممتاز کارشناس زیبایی پوست و مو در خصوص فواید و مضرات لیزر فرکشنال CO2 گفت: اگر به دنبال داشتن پوستی صاف‌ و یکرنگ هستید، لیزر CO2 فرکشنال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. اصلاح آسیب‌های ناشی از اشعه UV آفتاب و جای زخم و اسکار از جمله تاثیرات این لیزر است.

دکتر ممتاز اضافه کرد: برای درمان چین و چروک‌های ظریف و کم عمق صورت می‌توان از این روش استفاده کرد. این لیزر می‌توان باعث تحریک کلاژن سازی شود. کلاژن‌ها پروتئین‌هایی هستند که در بافت پوست باعث قوام و زیبایی آن می‌شوند.

وی در خصوص برداشت ضایعات سطحی و عمقی پوست بوسیله این نوع لیزر بیان کرد: برخی از انواع زگیل (کراتوزها)، لتینگوها (خال‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از پیری یا آسیب نوری)، کارسینوم‌های سطحی و دیگر ضایعات پوستی که عمق زیادی نداشته باشند، با استفاده از این لیزر درمان می‌شوند.

اگر از هر کدام از مشکلات زیر رنج می‌برید، این لیزر می‌تواند به شما کمک کند:

آسیب‌های نوری: هرگونه آسیب پوستی که در نتیجه‌ی تابش پرتوی UV آفتاب یا سولاریوم باشد؛ مثل هایپرپیگمنتیشن (لکه‌های تیره‌ی پوست)، چین و چروک‌ها، جای زخم یا اسکار ناشی از آسیب‌ها، جوش‌ها و آکنه‌ها، شل شدگی و افتادگی پوست

تلانژکتازی: ضایعات عروقی پوست که در اثر گشاد شدن مویرگ‌ها ایجاد می‌شوند
ضایعات خوشخیم روپوستی (اپی‌درمی)
کی‌لیت (التهاب لب) ناشی از آسیب نوری
کراتوزها یا زگیل‌های ناشی از آسیب نوری
رینوفیما (بزرگ و گوشتی شدن بینی ناشی از بیماری روزاسه)

زخم‌ها و آثار به جا مانده از آکنه‌ها، تغییر رنگ پوست به دلایل مختلف و پدیدار شدن چین و چروک‌ها از جمله مشکلاتی هستند که بسیاری از ما را آزار می‌دهند.

دکتر ممتاز اظهار کرد: خوشبختانه پیشرفت‌های پزشکی در حیطه‌ی پوست و مو در چند دهه اخیر چشمگیر بوده و امروز می‌توانیم با استفاده از روش‌های درمانی ساده، بدون نیاز به جراحی بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کنیم. یکی از بهترین تکنیک‌ها برای جوانسازی پوست، لیزر CO2 فرکشنال است که امروز  به شما معرفی کردیم.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.