stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 402224
  • 20 آبان 1400 - 10:49
1
رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد:

توقیف ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در جزیره قشم

توقیف ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در جزیره قشم
هرمزگان / قلمنا- رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی صالحی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پس از شناسایی ۲ فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در سواحل جزیره قشم، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

وی همچنین با اعلام دستگیری ۵ نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با ایجاد تغییر در ساختار این شناورها و تعبیه مخزن اضافه در عرشه، محموله های سوخت را به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری مأموران، شناورهای مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

صالحی در پایان با بیان اینکه مبارزه دستگاه قضایی با قاچاقچیان سوخت با هدف صیانت از منابع ملی به صورت قاطع و بی امان ادامه خواهد یافت، تأکید کرد: خوشبختانه با تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان و ایجاد تمرکز در اقدامات دستگاه های متولی، شاهد کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین می‌باشیم که این موضوع، سامان دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف را در پی داشته است.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.