stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 403225
  • 25 آبان 1400 - 11:09
0
مدیرکل بنیاد هرمزگان:

خسارت ناشی از زلزله به ایثارگران هرمزگانی توسط بیمه دی پرداخت می‌شود

خسارت ناشی از زلزله به ایثارگران هرمزگانی توسط بیمه دی پرداخت می‌شود
هرمزگان/ قلمنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خسارت ناشی از زلزله به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان توسط بیمه دی پرداخت می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی ،پس از وقوع زلزله ۶/۴ ریشتری در هرمزگان و شهرستان‌های تابع، با اعضای ستاد بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی نشستی با تاکید بر ارزیابی مشکلات جامعه ایثارگری، گفت: از همین ابتدای بروز زلزله خدمت‌رسانی جدی به ایثارگران آسیب‌دیده را شروع کنید.
وی با اشاره به بررسی و پرداخت خسارات ناشی از زلزله به جامعه هدف، افزود: مسائل و مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر که در حادثه زلزله دچار آسیب شده‌اند از نزدیک مورد بررسی قرار بگیرند و پیگیری‌ لازم در زمینه رفع مشکلات آنان به صورت ویژه در دستور کار باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  هرمزگان با بیان اینکه هر یک از اعضای ستاد بحران این نهاد باید با ایثارگران زلزله‌زده دیدار و خدمات لازم را به آنان ارائه کند، عنوان کرد: در پی وقوع زلزله در این استان و بروز خسارت‌های مالی برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، بیمه دی هزینه‌های به وجود آمده را پرداخت می‌کند.
یادآور می شود ؛در پایان این نشست مقرر شد، هر یک از اعضای ستاد بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان که به عنوان معین انتخاب شده‌اند، فعالانه اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده انجام دهند.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.