stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 104172
  • 24 فروردین 1399 - 11:39
1
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:

لزوم تشکیل قرارگاه مرکزی برای شناسایی افراد نیازمند دراستان همدان

لزوم تشکیل قرارگاه مرکزی برای شناسایی افراد نیازمند دراستان همدان
نماینده ولی فقیه در استان همدان بر لزوم تشکیل قرارگاه مرکزی برای شناسایی افراد نیازمند در این استان تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی صبح یکشنبه در ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تقدیر از همراهی مردم با ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیان کرد: همراهی مردم در ایام گذشته به خصوص در روز ۱۳ فروردین، نشان از فرهیختگی و اعتماد آنها به ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

امام جمعه همدان با بیان این که ستاد مقابله با کرونا باید تمرکز خود را بر فرهنگسازی و رعایت مسائل بهداشتی قرار دهد، بر نقش صدا و سیما و رسانه‌ها در فرهنگسازی تاکید کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت طب سنتی در درمان این بیماری نیز استفاده کرد؛ طب سنتی تجربه هزار ساله بشر را به همراه دارد و و لذا مراکز بهداشت و ستاد مبارزه می‌تواند ادعای کسانی که در این حوزه موفق به درمان شده‌اند را مورد بررسی و توجه قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی ادامه داد: آنچه مشخص است اینکه باید به فکر درمان این بیماری باشیم و امیدواریم خداوند ذهن پزشکان ما را برای حل این مشکل فعال کند و خدمت به بشریت نصیب کادر درمانی ما شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه صحبت های خود خواستار توجه به شعار سال شد و افزود: درست است مشکلات کرونا نیازمند توجه و اقدام اساسی است، اما این مسئله نباید باعث غفلت مسئولان از تولید و توجه به مسائل اقتصادی شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اجرای طرح مواسات خواستار جلوگیری از موازی کاری‌ها شد و گفت: امروز در محلات مختلف مردم مشغول قربانی کردن گوسفند و توزیع آن در بین فقرا هستند، اما برای گرفتن نتیجه بهتر، خوب است که در استان همدان قرارگاه مرکزی برای شناسایی افراد نیازمند تشکیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اینکه در این طرح، یک قشر از قلم بیفتد و یک قشر چندین بار مورد حمایت قرار گیرد، نیازمند کمیته شناسایی قوی در استان همدان هستیم که تحقق آن هم، مستلزم حضور مسئولان مختلف از صنعت معدن، کمیته امداد و تأمین اجتماعی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.