stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 104799
  • 25 فروردین 1399 - 0:11
2
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد:

امنیت اجتماعی، مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس است

امنیت اجتماعی، مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس است
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر این که امنیت اجتماعی ما مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس است؛ عنوان کرد: یکی از سازمان هایی که از همان ابتدا با تمام توان در میدان مقابله با کرونا حضور فعال داشته نیروی انتظامی بوده که اقدامات خالصانه این نیرو رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب اله شعبانی موثقی در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه از زحمات و تلاش های پلیس استان در راستای تامین امنیت مردم قدردانی کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تمام فعالیت های پلیس شامل اقتدار اجتماعی است گفت: نظم عمومی جامعه در حیطه تلاش های شما مجاهدان عرصه نظم وامنیت است.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۸ سال بسیار سختی بود، عنوان کرد: در این سال با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشت نیروی انتظامی توانست با موفقیت ماموریت های محوله را به پایان رساند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری همه افراد جامعه در طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: پلیس در این ایام حساس وسخت در مبارزه با بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهرها و غیره انجام داده است.

وی با تاکید بر این که امنیت اجتماعی ما مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس است؛ خاطرنشان کرد: یکی از سازمان هایی که از همان ابتدا با تمام توان در میدان مقابله با کرونا حضور فعال داشته نیروی انتظامی بوده که اقدامات خالصانه این نیرو رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: پلیس با حضور فعال و جهادی در اجرای این طرح، نشان داد همواره آماده خدمت به مردم در خط مقدم است.

وی در ادامه با اشاره عملکرد بسیار خوب پلیس استان در آبان ماه سال جاری، گفت:خوشبختانه استان همدان یکی از استان های موفق در کشور بود که با هوشیاری نیروهای پلیس هیچ گونه اتفاق وحادثه ای پس از گرانی بنزین در آن رخ نداد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خاتمه با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطرح کرد: پلیس بایستی همچون سنوات گذشته در این سال با اقدامات موثرو ویژه در تحقق شعار سال اهتمام ورزد.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گزارشی از اقدامات پلیس استان در ایام نوروز و شرایط قابله با بیماری کرونا ارائه داد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.