stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 105342
  • 25 فروردین 1399 - 15:16
2
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد:

نجات بیش از ۱۲۰۰ نفر توسط آتش‌نشانان همدان

نجات بیش از ۱۲۰۰ نفر توسط آتش‌نشانان همدان
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از نجات بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر توسط آتش‌نشانان همدان طی سال گذشته خبر داد و گفت: ۷۵ نفر از جمله چهار آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی و ۱۳۲ نفر از جمله دو آتش‌نشان در حوادث امداد و نجات مصدوم و ۲۳ نفر فوت شده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدرضا بیاناتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز سال ۹۸ تا پایان اسفندماه تعداد ۱۶۶ هزار و ۵۱۹ تماس (میانگین روزانه ۴۵۶ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۵۴۶ مورد منجر به عملیات شده است.

وی گفت: ۵ هزار و ۵۹۶ مورد برای راهنمایی و مشاوره، ۱۷ هزار و ۷۴۰ تماس اشتباه، ۱۶ مورد اعلام حریق کذب و ۱۳۶ هزار و ۴۹۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: از ۳ هزار و ۵۴۶ عملیات انجام شده طی سال گذشته یک‌هزار و ۹۴۵ عملیات اطفاء حریق، یک‌هزار و ۶۰۱ عملیات امداد و نجات و ۱۲۳ عملیات مربوط به احتیاط حریق و حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ نفر از جمله چهار آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی و ۱۳۲ نفر از جمله دو آتش‌نشان در حوادث امداد و نجات مصدوم و ۲۳ نفر فوت شده‌اند تصریح کرد: آتش‌نشانان در سال گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی یک‌هزار و ۱۷۳ نفر را در عملیات‌های امداد و نجات و ۸۱ نفر را در حوادث اطفاء حریق و نجات داده‌اند.

بیاناتی با اشاره به آموزش ۱۲ هزار و ۷۹۰ نفر در سال گذشته خاطرنشان کرد: طی این مدت ۹۸۴ دستورالعمل و طرح ایمنی و ۴۳۶ تاییدیه طرح ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با تاکید بر استمرار طرح پایش سطح ایمنی اماکن مختلف افزود: از آغاز سال ۹۸ تا پایان اسفند ۳۰۶ مورد پایش از اماکن اداری، تجاری، آموزشی، درمانی، خدماتی و… انجام شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.