stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 105795
  • 25 فروردین 1399 - 22:55
0
کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر: توقیف خودروی حامل ژل های ضدعفونی کننده غیرمجاز

خودروی حامل ژل های ضدعفونی کننده دست غیر مجاز در شهرستان مُهر توقیف شد

خودروی حامل ژل های ضدعفونی کننده دست غیر مجاز در شهرستان مُهر توقیف شد
کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر تأکید کرد: مردم با مراجعه به آدرس corona.sums.ac.ir محصولات ضدعفونی کننده غیر مجاز را بشناسند و مواد ضدعفونی کننده مجاز دست و سطوح را از داروخانه ها تهیه کنند.
قلم | qalamna.ir :

«کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر تأکید کرد: مردم با مراجعه به آدرس corona.sums.ac.ir محصولات ضدعفونی کننده غیر مجاز را بشناسند و مواد ضدعفونی کننده مجاز دست و سطوح را از داروخانه ها تهیه کنند»

سید عبدالوهاب موسوی گفت: بازرسان بهداشت محیط منطقه گله دار محموله بیش از یک هزار و دویست ژل ضدعفونی که در لیست مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز حاوی متانول اعلام شده از سوی سازمان غذا و دارو است را توقیف کردند.

وی گفت: می توان به راحتی با گوشی های تلفن همراه و با مراجعه به سامانه corona.sums.ac.ir و کلیک بر روی مربع آبی رنگ بالای صفحه، بخش معرفی محصولات ضدعفونی تقلبی و غیر مجاز، لیست و تصویر محصولات غیر مجاز، محصولات حاوی درصد پایین ماده مؤثره و حاوی متانول و محصولات قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را شناخت.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط با اعلام این خبر اظهار کرد: بسیاری از مواد ضدعفونی تقلبی و غیر مجاز دارای متانول که ایجاد مسمومیت می کند هستند و یا کنندن الکل اتیلیک (اتانول) آنها کمتر از ۷۰ درصد است که در این صورت خاصیت ضدعفونی کنندگی مورد انتظار را ندارند.

سید عبدالوهاب موسوی با یادآوری شماره تلفن رسیدگی به شکایت ۱۹۰ گفت: مردم می توانند بدون معرفی خود هرگونه تخلف بهداشتی در هر نقطه از سطح شهرستان مُهر را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا بازرسان بهداشت محیط در اولین فرصت به موضوع شکایت رسیدگی کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.