stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 105932
  • 26 فروردین 1399 - 11:25
0
مدیر سازمان تعاون روستایی همدان:

افزایش بهره‌وری راهکار تحقق جهش تولید است

افزایش بهره‌وری راهکار تحقق جهش تولید است
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: افزایش بهره‌وری راهکاری اساسی برای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی است.
قلم | qalamna.ir :
 

قلم و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان همدان؛ مجید مسلمی‌راد بیان کرد: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری جهش تولید نام‌گذاری شده، بنابراین باید تشکل‌هایی تحت پوشش تعاون روستایی در راستای تحقق این راهبرد برنامه‌های عملیاتی و راهکارهای اجرایی ارائه دهند.

وی افزود: افزایش بهره‌وری از مهم‌ترین راهبردهای تعاونی‌ها در جهش تولید محسوب می‌شود که این مهم در سطح تعاونی‌های کشور درحال پیگیری است.
مسلمی‌راد ادامه داد: در سال زراعی جاری با همکاری سه جانبه کشاورزان، تعاونی و فارغ‌التحصیلان کشاورزی، در بیش از چهار هزار هکتار از اراضی تحت پوشش تعاونی تولید در سطح استان همدان طرح ارتقای بهره‌وری درحال اجراست که در آینده سطح پوشش این طرح افزایش خواهد یافت.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان همراهی تعاونی‌ها از مزرعه تا بازار با بهره‌برداران را در تحقق راهبرد جهش تولید امری مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها در تمامی مراحل تولید از توزیع نهاده‌ها تا داشت و برداشت محصول باید برنامه داشته باشند.
وی افزود: خرید توافقی محصولات کشاورزی با هدف کاهش واسطه‌گری نیز از سیاست‌های مهم تعاون روستایی است که تشکل‌ها باید در راستای آن حرکت کنند و هر سال میزان خرید توافقی را افزایش دهند.
مسلمی‌راد در پایانی صحبت های خود مطرح کرد: در سال جهش تولید تعاونی‌ها نیز باید نسبت به روزآمد ساختن خود اقدام کنند و به فعالیت‌های اقتصادی جدید مطابق با منافع بهره‌برداران و توسعه بخش کشاورزی روی آورند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.