stat counter
تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 28 June , 2024
  • کد خبر : 107168
  • 27 فروردین 1399 - 23:55
1
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد:

اجرای رزمایش بخشش ایرانیان در همدان

اجرای رزمایش بخشش ایرانیان در همدان
مدیرکل کمیته امداد استان همدان از اجرای رزمایش بخشش ایرانیان از سوی ۵۷ مرکز نیکوکاری استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، پیمان ترکمانه با بیان این که رزمایش بخشش ایرانیان از سوی ۵۷ مرکز نیکوکاری استان همدان اجرا خواهد شد، بیان کرد: این اقدام پیرو دستور رهبر معظم انقلاب در ارتباط با بسیج عمومی برای کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا باهمت کمیته امداد پیش‌بینی‌شده است.

این مسئول ادامه داد: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب در ارتباط با بسیج عمومی برای کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا کمیته امداد نیز به‌عنوان یکی از دستگاه‌های محوری در این موضوع، در حال بسیج کردن امکانات خود است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان یادآور شد: تمام عوامل خیریه و مردمی را برای تدارک سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در این رزمایش بسیج کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات لازم در اجرای «رزمایش بخشش ایرانیان» را انجام داده‌ایم، یادآور شد: امیدواریم مردم در اجرای این رزمایش نیز مانند همیشه همراهی کنند و بتوانیم آنچه وظیفه است، انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در پایان صحبت های خود اظهار کرد: به‌جز اجرای این رزمایش تلاش می‌کنیم از منابع در اختیار بنیاد مستضعفان ضمن رایزنی با این بنیاد، برای نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا کمک‌هایی داشته باشیم.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.