stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 107698
  • 29 فروردین 1399 - 0:50
4
مدیر مرکز خیریه کریمه اهل بیت (ع) کارزین: تمامی نیازمندان شهر کارزین متنعم خواهند شد

تمامی نیازمندان شهر کارزین متنعم خواهند شد

تمامی نیازمندان شهر کارزین متنعم خواهند شد
حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری مدیر مرکز خیریه کریمه اهل بیت (ع) کارزین: موسسه کریمه اهل بیت (ع) شهر کارزین با اخذ مجوز رسمی و شماره ثبت 5763 از سال 1398 فعالیت خود را با اهدافی مشخص آغاز نمود و اکنون بعد از گذشت یکسال از فعالیت های این مرکز خیریه افتخار داریم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و همکاری با پایگاه های مقاومت بسیج شهر تمامی نیازمندان شهر را قبل از ایام ماه مبارک رمضان از بسته های معیشتی متنعم سازیم.
قلم | qalamna.ir :

قلم | qalamfarda.ir : حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری مدیر مرکز خیریه کریمه اهل بیت (ع) کارزین: موسسه کریمه اهل بیت (ع) شهر کارزین با اخذ مجوز رسمی و شماره ثبت ۵۷۶۳ از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با اهدافی مشخص آغاز نمود و اکنون بعد از گذشت یکسال از فعالیت های این مرکز خیریه افتخار داریم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و همکاری با پایگاه های مقاومت بسیج شهر تمامی نیازمندان شهر را قبل از ایام ماه مبارک رمضان از بسته های معیشتی متنعم سازیم.

قرار است تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی هر کدام به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار گیرد تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات این عزیزان را مرتفع سازیم.

در این راستا از خیران شهر که در یک سال گذشته در زمینه های مختلف همکاری شایسته ای با این مرکز داسته اند خواستیم بار دیگر ما را در هر چه بهتر انجام دادن ابن کار خیر همیاری نمایند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.