stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 108557
  • 29 فروردین 1399 - 13:14
0
ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان در رزمایش مدافعان وطن -یاوران سلامت خبر داد؛؛

برقراری ۳۶ ایستگاه‌ پایش سلامت ثابت و سیار در اکثر شهرهای استان

برقراری ۳۶ ایستگاه‌ پایش سلامت ثابت و سیار در اکثر شهرهای استان
برقراری 36 ایستگاه‌ پایش سلامت ثابت و سیار برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی، رفع آلودگی و ضدعفونی شامل معابر اماکن تاسیسات در اکثر شهرهای استان به صورت روزانه با تمام امکانات، ایجاد نقاهتگاه استاندارد برای کمک به سیستم بهداشت و درمان استان و اعزام کادر پزشکی مورد تقاضا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان از جمله اقدامات انجام شده است.   
قلم | qalamna.ir :

امیر محسن آذرافروز پیش از ظهر امروز در رزمایش مدافعان وطن -یاوران سلامت که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آموزش توپخانه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین از ایام الله نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، فضیلت و افتخار پوشیدن لباس سربازی در ارتش جمهوری اسلامی به عنوان تنها ارتش الهی، فرصت ایستادن در مقابل دشمنان ایران اسلامی از یک سو و از سوی دیگر فرصتی برای یاری مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز مدال افتخاری برای ارتشیان است که به دست امام خمینی (ره) به سینه آنان زده شد. ارتش ایران به کلمات جمهوری اسلامی مزین شده که آن را از همه ارتش‌های دنیا متفاوت کرده است. به دست امام راحل، ارتش ایران از قعر طاغوت به صلح خواهی رسید و خداوند را شکرگزار هستیم که چنین سازمان پربرکتی پایه‌گذاری شده تا الگوی ارتش‌های کشورهای مسلمان باشد.

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان با اشاره به همراهی ارتش با سایر نیروهای مسلح در حوادث و بحران‌ها گفت: وظیفه ذاتی نیروهای مسلح، امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌گونه‌ای دیگر جلوه یافت و امروز ارتش با شعار «مدافعان وطن -یاوران سلامت» به نمایش گوشه‌ای از خدمات مردم‌یاری و تجهیزات و سامانه‌های جنگ نوین که به صورت ابتکاری از حالت رزمی به خدماتی تغییر وضعیت داده‌اند پرداخت.

وی ادامه داد: ارتش از همان ابتدای شیوع بیماری با روحیه اخلاص و جنگندگی همچون دیگر دستگاه‌های کشور اقدامات خود را در مقابله با ویروس کرونا شروع کرده و تا پایان این وضعیت در میدان می‌مانند. در این راستا ارتش اصفهان اقدامات خود را در ۵ بخش به صورت مرحله‌ای انجام داده و می‌دهد که  برقراری ایستگاه‌های کنترل در ورودی و خروجی استان با همکاری دستگاه‌های مربوطه و ناجا و کمک به نیروی انتظامی در کنترل تردد عبور و مرور بخشی از این اقدامات است.

آذرافروز خاطرنشان کرد: برقراری ۳۶ ایستگاه‌ پایش سلامت ثابت و سیار برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی، رفع آلودگی و ضدعفونی شامل معابر اماکن تاسیسات در اکثر شهرهای استان به صورت روزانه با تمام امکانات، ایجاد نقاهتگاه استاندارد برای کمک به سیستم بهداشت و درمان استان و اعزام کادر پزشکی مورد تقاضا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان از جمله اقدامات انجام شده است.   

وی اظهار داشت: پادگان‌های ارتش محل تجمع نیروهای انسانی است بنابراین از نخستین روزهای شیوع بیماری پادگان‌ها و حتی منازل سازمانی ارتش در اصفهان به شکل ویژه ضدعفونی و رفع آلودگی شده و هیچ مورد کرونایی در این اماکن دیده نشده است و خانواده سربازان باید بابت این موضوع آسوده خاطر باشند.

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.