stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 110085
  • 30 فروردین 1399 - 22:38
1
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خبر داد:

تدوین ۵۷ طرح برای جهش تولید در همدان

تدوین ۵۷ طرح برای جهش تولید در همدان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از تهیه و تدوین ۵۷ طرح تولیدی و محرک توسعه برای سال جهش تولید خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها باید در اولویت مدیران استان قرار بگیرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، ظاهر پورمجاهد عصر روز شنبه در کارگروه اشتغال استان همدان با بیان این که برنامه اجرای این طرح ها تنظیم و چهارچوب کار به صورت تخصصی آماده شده است، عنوان کرد: اجرای این طرح ها در افزایش تولید و اشتغال استان همدان نقش به سزایی دارد.

این مقام مسئول با بیان این موضوع از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان همدان خواست حساسیت بیشتری به خرج داده و برای ایجاد اشتغال جدید و تثبیت شغل های قبلی تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در ادامه سخنان خود ضمن ابراز گلایه از تعلل برخی از بانک های استان همدان در زمینه جذب اعتبارات اشتغال باقی مانده از سال قبل، گفت: پرداخت این تسهیلات به متقاضیان نیازمند شتاب بیشتری است. 

پورمجاهد با بیان این که یک ماه از سال جهش تولید گذشت و باید برای اجرای برنامه های سال جدید آماده شویم و پرونده سال قبل باید بسته شود، خاطرنشان کرد: پرونده طرح های اشتغالزایی که در بانکها باقی مانده به کمک مدیران دستگاه های اجرایی به سرعت تعیین تکلیف شده و سهمیه اعتبار اختصاص یافته به استان باید جذب شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به مدیران بانکها و اداره ها در پایان اظهار کرد: بیماری کرونا نباید وقفه ای در فرآیند اشتغال و تولید ایجاد کند و برنامه ها و فعالیتهای استان باید مانند گذشته ادامه یابد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.