stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 110327
  • 31 فروردین 1399 - 10:42
3

بلاکچین چکار می‌کند؟

یک کلید عمومی نحوه شناسایی شما در جمع (مانند آدرس ایمیل) است، یک کلید خصوصی نحوه بیان رضایت شما از تعامل های دیجیتال است. رمزنگاری نیرو مهمی در پس انقلاب بلاکچین است.

قلم | qalamna.ir :

بلاکچین چکار می‌کند؟

موسسات مالی در ۳۰ سال گذشته اختلال در صنایع بی شماری را تأمین مالی کرده‌اند.

آنها تصور می کنند که یک فناوری انقلابی چه کاری می تواند در برابر افراد ثابت انجام دهد. بنابراین، برای پیش گرفتن از تغییر، بانک‌ها در راه اندازی آزمایشگاه های تحقیق و توسعه، ایجاد مراکز آزمایش و ایجاد مشارکت با توسعه دهندگان بلاکچین به منظور درک کامل از پتانسیل‌های انقلابی این فناوری تلاش کرده‌اند.

مؤسسات مالی اولین کسانی بودند که از این فناوری استفاده کردند، اما دانشگاه‌ها، دولت‌ها و شرکت‌های مشاوره‌ای نیز به این فناوری علاقمند شده‌اند.

البته همه این کارها علاوه بر کاری است که کارآفرینان و توسعه دهندگان نیز انجام می دهند، یا با یافتن راه های جدید استفاده از بلاکچین های بیت کوین یا اتریوم، یا اینکه با ایجاد بلاکچین های کاملاً جدید.

این بیش از سه سال است که ادامه دارد و نتایج شروع می شود.

بلاکچین چکار می کند؟

در حالی که برخی از آبها هنوز تیره هستند ، این همان کاری است که می دانیم یک بلاکچین می تواند انجام دهد:

هویت دیجیتالی برقرار می‌کند

همانطور که در راهنمای ما “چگونه فناوری بلاکچین کار می کند؟” بحث شد، مؤلفه هویت فناوری بلاکچین با استفاده از کلیدهای رمزنگاری تحقق می یابد. ترکیب یک کلید عمومی و خصوصی یک مرجع هویت دیجیتالی قوی را بر اساس تملک ایجاد می کند.

یک کلید عمومی نحوه شناسایی شما در جمع (مانند آدرس ایمیل) است، یک کلید خصوصی نحوه بیان رضایت شما از تعامل های دیجیتال است. رمزنگاری نیرو مهمی در پس انقلاب بلاکچین است.

بلاکچین چکار می‌کند؟

کاربرد بلاکچین

به عنوان یک سیستم ضبط خدمت می کند.

بلاکچین نوآوری در ثبت و توزیع اطلاعات است. آنها برای ضبط داده های استاتیک (رجیستری) یا داده های پویا (معاملات) مناسب هستند، و این یک تحول در سیستم های ضبط است.

تغییر ناپذیری را ثابت می کند

یکی از ویژگی‌های پایگاه داده بلاکچین این است که تاریخچه خودش را دارد. به همین دلیل ، آنها اغلب تغییر ناپذیر خوانده می شوند. به عبارت دیگر، تغییر بزرگی در ورود به دیتابیس بسیار دشوار خواهد بود زیرا نیاز به تغییر همه داده های بعد از آن، در هر گره واحد است. به این ترتیب، این یک سیستم ثبت بیشتر از یک پایگاه داده است.

به عنوان یک سکو خدمت می کند

Cryptocur ارز اولین سکویی بود که با استفاده از فناوری بلاکچین ساخته شد. اکنون مردم از ایده بستر مبادله ارزهای رمزپایه به سکوی قراردادهای هوشمند حرکت کرده اند.

منبع: آی ماینر

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.