stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 112296
  • 03 اردیبهشت 1399 - 8:16
5
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

تولید محتوای آموزشی و بهداشتی در استان همدان

تولید محتوای آموزشی و بهداشتی در استان همدان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از تولید محتوای آموزشی-بهداشتی در راستای اجرای برنامه های هفته سلامت به صورت مجازی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم، عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته سلامت و در راستای اجرای مجازی برنامه های این هفته با توجه به طرح فاصله گذاری هوشمند در سطح کشور، محتوای الکترونیکی آموزشی و بهداشتی در قالب تیزر و انیمیشن جهت پخش در شبکه شاد و سایر فضاهای مجازی توسط همکاران حوزه تربیت بدنی و سلامت استان تولید شده است.
وی با اشاره به نقش مراقبین سلامت در استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در  بین خانواده ها، اظهار کرد: در همین راستا کلیپ “هر دانش آموز یک سفیر سلامت” با گویش همدانی  جهت پیوستن دانش آموزان به “پویش در خانه بمانیم” تولید و از سیمای مرکز استان پخش شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از تولید انیمیشن بهداشت محیط در مدرسه با عنوان “داستان های بهداشت محیط مدارس” جهت پیشگیری از شیوع بیماری های حاد تنفسی خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود منابع متعدد و متفاوت جهت دسترسی به آموزش های بهداشتی، محتواهای تولید شده توسط آموزش و پرورش در بین دانش آموزان و خانواده ها از مقبولیت ویژه ای برخوردار هستند که این امر نشانگر اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در جامعه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.