stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 112371
  • 03 اردیبهشت 1399 - 9:42
1
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:

تمدید تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه همدان تا ۱۵ اردیبهشت

تمدید تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه همدان تا ۱۵ اردیبهشت
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از تمدید تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه همدان تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی گفت: با تردد مردم و اجتماع آن‌ها و رعایت نکردن فاصله یک و نیم تا دو متری از هم خطر ابتلا به ویروس کرونا در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، وجود داشت که بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در استان، تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان، با تمام امکانات از جمله موقوفات و بقاع متبرکه، در کنار مردم و مسؤولان تا شکست کرونا خواهد بود، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با یاری خداوند متعال جشن پیروزی بر کرونا را در کنار هم برگزار کنیم.

این مسئول با تأکید بر رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، برای شکست زنجیره کرونا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی در جهت دعا و استغاثه به خالق یکتا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: مردم به خدای متعال توکل کنند، شایسته است در تمام خانه‌ها زیارت عاشورا و حدیث کساء خوانده شود و با خواندن قرآن در ماه مبارک رمضان از خداوند یکتا یاری بخواهند.

حجت الاسلام زین العابدینی افزود: به طور قطع در هر پدیده‌ای که رخ دهد، مصلحتی از جانب خداوند وجود دارد که ما از آن اطلاع نداریم و بدانیم که خداوند منان نسبت به بندگانش همواره رئوف و رحیم است و محافظانی را برای بشر می‌فرستد که آن ها را از بسیاری از بلایا حفظ می‌کنند و در این بلا نیز، این حافظان در این شهر و شهرهای دیگر وجود دارد که امیدواریم با دعا و توسل، خداوند این بلا را رفع کند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.