stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 114406
  • 06 اردیبهشت 1399 - 22:28
2
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:

لزوم هدفمندسازی کمک ها برای رفع مشکلات مردم

لزوم هدفمندسازی کمک ها برای رفع مشکلات مردم
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: همکاری و هماهنگی نهادها و گروه‌های مردمی برای کمک به افراد آسیب دیده نتایج خوبی داشته بدین سان با هدفمند‌کردن کمک‌ها، می‌توان به سمت رفع مشکلاتی همچون رفع بیکاری و ایجاد اشتغال حرکت کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: همکاری و هماهنگی نهادها و گروه‌های مردمی برای کمک به افراد آسیب دیده نتایج خوبی داشته بدین سان با هدفمند‌کردن کمک‌ها، می‌توان به سمت رفع مشکلاتی همچون رفع بیکاری و ایجاد اشتغال حرکت کرد.، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در جلسه تاسیس مرکز نیکوکاری در مساجد با بیان این که مسجد مکانی، برای تحقق عبودیت فردی و اجتماعی بوده و هست، عنوان کرد: مساجد در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی باید حضور بسیار فعالی داشته باشند.

وی با بیان این که اگر کمک‌های شکل گرفته، مستمر و منظم باشد، قطعاً نتیجه بزرگی را کسب خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با حفظ این قرارگاه پس از پایان کرونا و با هدفمند کردن کمک‌ها می‌توان به سمت رفع مشکلات جامعه حرکت کرد.

امام جمعه شهر همدان تصریح کرد: تشکیل مرکز نیکوکاری، به معنای آن است که خود مردم در مسئولیت های مختلف ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در این راستا تاکید کرد: در جامعه اسلامی، خیر رسانی باید به نحوی باشد که فقر اظهار نشود و عزت و آبروی طرف مقابل حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان صحبت های خود مطرح کرد: همکاری و هماهنگی نهادها و گروه‌های مردمی برای کمک به افراد آسیب دیده نتایج خوبی داشته بدین سان با هدفمند‌کردن کمک‌ها، می‌توان به سمت رفع مشکلاتی همچون رفع بیکاری و ایجاد اشتغال حرکت کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.