stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 114866
  • 07 اردیبهشت 1399 - 14:24
3
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد:

فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی از کارمندان بسیجی همدان در مقابله با کرونا

فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی از کارمندان بسیجی همدان در مقابله با کرونا
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان از فعالیت 500 گروه جهادی کارمندان بسیجی در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این گروه‌های جهادی یک هزار و 750 نفر اقدامات مختلفی در راستای مقابله با کرونا انجام دادند به طوری که استان همدان در کشور بیشترین حجم گروه جهادی کارمندان بسیجی را به کار گرفته بود.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، احد امیری در تشریح اقدامات انجام شده سازمان بسیج ادارات استان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در استان، بسیج کارمندان به طور جدی اقداماتی در راستای مقابله با این ویروس انجام داده و در همین راستا ستادی در سازمان بسیج ادارات که اعضای آن از اقشار سپاه استان و برخی دستگاه‌های اجرایی استان بودند، تشکیل شد که وظیفه رصد، پایش و احصاء نقاط ضعف و قوت کار را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه با تشکیل ستاد اقدامات مطلوب و اثربخشی در راستای مقابله با کرونا در سطح استان انجام شد، گفت: در قالب جلسه ویدئو کنفرانس دستورالعمل‌های مقابله با کرونا به فرماندهان حوزه‌های کارمندی نیز ابلاغ شد.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) همدان از فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی کارمندان بسیجی در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و بیان کرد: در این گروه‌های جهادی یک هزار و ۷۵۰ نفر اقدامات مختلفی در راستای مقابله با کرونا اعم از غربالگری و کمک به مجموعه وزارت بهداشت، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن، تهیه موارد مورد نیاز خانواده شهدا وغیره انجام دادند به طوری که استان همدان در کشور بیشترین حجم گروه جهادی کارمندان بسیجی را به کار گرفته بود.

وی با بیان اینکه گندزدایی و ضدعفونی معابر در سطح استان از روستاهای دور دست تا مراکز شهرها و سطح کارخانه‌ها انجام شد، اضافه کرد: سطح کارخانجات و مراکز تولیدی شناسایی و طی مراحل مختلفی با سازماندهی امکانات مورد نیاز ضدعفونی صورت گرفت.

امیری به استفاده یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی معابر در سطح استان توسط بسیج ادارات اشاره و بیان کرد: روزانه ۴۰ تا ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی دستگاه‌های اجرایی، مراکز تولیدی و سطح کارخانجات و نقاط شناسایی شده، استفاده شده که آب ژوال مورد نیاز با هماهنگی‌های صورت گرفته از نیروگاه شهید مفتح تهیه شده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به ویژه بسیج ادارات سپاه ناحیه همدان مواد ضدعفونی در اختیار دستگاه‌های مورد نیاز از جمله سپاه‌های نواحی که ضدعفونی معابر را بر عهده داشتند قرار گرفت که پایگاه‌های مقاومت این فعالیت را انجام دادند.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) همدان به تولید بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ عدد ماسک اشاره و عنوان کرد: بسیج ادارات توانسته ۱۶ خط تولید را تغییر کاربری دهد و در روند صدور و تسهیل راه‌اندازی خطوط تولید ماسک و اقدامات لازم را انجام و ماسک های تولیدی را در اختیار مراکز درمانی قرار دهد.

وی از توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده، دستکش و پنج عدد ماسک در بین کارمندان بسیجی خبر داد و بیان کرد: این بسته‌های بهداشتی در اختیار اعضای شورای پایگاه‌های بسیج کارمندی قرار گرفته است.

امیری با بیان اینکه بسیج ادارات در شرایط سخت کرونایی توانسته افراد نیازمند که معیشت آنها با مشکل برخورده است را شناسایی کند، از توزیع ۱۴۵ بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و تصریح کرد: ارزش هر بسته غذایی ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان است.

این مسئول با اشاره به اهمت برگزرای رزمایش از تلاش‌های بسیج ادارت سپاه استان همدان برای حمایت از خانواده‌های نیازمند سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته کارمندان دستگاه‌ها و ادارات از یک تا سه روز حقوق خود را وقف این کار خیر و خداپسندانه خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.