stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 115232
  • 08 اردیبهشت 1399 - 10:33
0

پروازها از ژوئن ۲۰۲۰ از سر گرفته می‌شوند؟

پروازها از ژوئن ۲۰۲۰ از سر گرفته می‌شوند؟

به نظر می‌رسد که ایرلاین‌های هندی سعی دارند برنامه پروازهای داخلی و بین‌المللی خود را از اول ژوئن ۲۰۲۰ میلادی به حالت عادی بازگردانده و فعالیت خود را باری دیگر آغاز کنند.

قلم | qalamna.ir :

شرکت‌های هواپیمایی ایندیگو (IndiGo ) و ویستارا (Vistara ) در هند که در یکی دو ماه گذشته تحت تاثیر شروع گسترده و ویروس کرونا تمامی پروازهای مسافری داخلی و بین المللی خود را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده بودند، حالا به نظر می رسد که سعی دارند پروازهای خود را از تاریخ اول ژوئن سال جاری میلادی از سر بگیرند.

البته براساس گزارش که در وب‌سایت simpleflying آمده است، به نظر می‌رسد که از سرگیری فعالیت سامانه خرید و رزرواسیون بلیط هواپیما از سوی ایرلاین‌های مذکور هنوز مورد تایید رسمی دولت هند و سازمان هواپیمایی این کشور واقع نشده است و بسیاری از مقامات وزارت بهداشت این کشور از اقدامات زودهنگام شرکت‌های هواپیمایی در هند به شدت انتقاد کرده‌اند.  

از زمان شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا دولت هند با اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه ۲۱ روزه، قوانین و محدودیت‌های سختگیرانه‌ای را برای تردد شهروندان در شهرهای مختلف این کشور پرجمعیت آسیایی وضع و اعمال کرد تا بدین ترتیب بتوانند به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس در جامعه اقدام کرده و از افزایش شمار قربانیان در این کشور جلوگیری به عمل بیاورد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.