stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 115645
  • 08 اردیبهشت 1399 - 20:51
3
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خطاب به مدیران:

مسیر اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری باید آسان‌سازی شود

مسیر اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری باید آسان‌سازی شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مسیر اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری باید آسان‌سازی شود و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.
قلم | qalamna.ir :

قلم، ظاهر پورمجاهد روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان ملایر  عنوان کرد: علاوه بر تحقق جهش تولید، باید برای تحقق سند راهبردی توسعه استان گام برداریم.

وی با باین این موضوع گفت: طبق تاکید استاندار همدان همانگونه که سال گذشته در کنار تولیدکنندگان توانستیم رونق تولید را پیش ببریم، در سال جاری نیز باید جدی‌تر برنامه‌های تولید را جلوتر از برنامه زمان‌بندی اجرایی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تاکید کرد: هر شهرستانی که نسبت به جذب تسهیلات و اعتبارات عمرانی زیرساختی هم استانی و هم شهرستانی، پیگیری بیشتر و جدی‌تری داشته باشد، نفع بیشتری را خواهد برد.

پورمجاهد افزود: جدیت فرمانداران کمک می‌کند از تسهیلات بانکی کشور و اعتبارات ملی عمرانی سهم بیشتری را برای استان جذب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه تولید و اشتغال نباید کار امروز را به فردا واگذار کنیم، گفت: تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران انتظارشان این است که گره از کار آنها گشوده شود، وظیفه‌ای مهم که بر عهده مدیران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مسیر اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری باید آسان‌سازی شود و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه مدیران باید مجدانه کار متقاضیان تولید و سرمایه‌گذاری را پیگیری کنند اظهار کرد: در مسیر رفع موانع تولید با هیچ دستگاهی تعارف نداریم و چنانچه احساس کنیم خلائی در این زمینه وجود دارد، برخوردها جدی خواهد بود.

وی با اشاره به مشکل شهرک گلخانه‌ای ۶۸ هکتاری گنبد و انجام مطالعات این سایت کشاورزی، گفت: حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت، تجهیز و نصب انشعابات این شهرک مورد نیاز است که مدت زمان لازم برای رفع موانع این شهرک مشخص شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: طرح گاوداری ۶ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری شستا نیز برای تامین آب مورد نیاز مشکل دارد که دستگاه‌های متولی باید در مدت زمان مشخص شده این موانع را رفع کنند.

پورمجاهد همچنین از نحوه عملکرد جهاد کشاورزی و نظام پزشکی استان در اجرای مصوبات شهرک دامپروری کرتیل‌آباد و رفع موانع و مشکلات این شهرک انتقاد کرد و افزود: طبق زمان‌بندی اعلام شده مشکلات این شهرک باید رفع شود.

گفتنی است؛ در این نشست مشکلات هفت طرح بزرگ کشاورزی ملایر شامل شهرک گلخانه‌ای گنبد و حرم‌آباد، شهرک دامپروری کرتیل‌آباد، دامداری ۶ هزار راسی شرکت شستا، طرح توسعه دامداری پگاه آورزمان و طرح فراز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی مدت زمان‌بندی شده این مشکلات و موانع رفع شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.