stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 116817
  • 10 اردیبهشت 1399 - 16:01
2
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان عنوان کرد:

بیشترین تماس های دریافتی ۱۳۷ همدان مربوط به شهرداری منطقه دو

بیشترین تماس های دریافتی ۱۳۷ همدان مربوط به شهرداری منطقه دو
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان موارد ثبت شده در سامانه 137 شهرداری همدان را 27 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو مورد مربوط به شهرداری منطقه یک همدان، 9 مورد مربوط به شهرداری منطقه دو، 15 مورد مربوط به شهرداری منطقه سه و یک مورد مربوط به شهرداری منطقه چهار همدان است.
قلم | qalamna.ir :

محمدعلی گلشن در گفت و گو با خبرنگار قلم  در تشریح ملکرد مرکز فرماندهی یگان های عملیاتی (مرکز ۷۰) در حوزه های کنترل ساختمان، رفع سد معبر، وانت بار و واحد فنی گفت: تاکنون مجوزات و اخطاریه اصداری از مناطق چهارگانه شهرداری همدان بالغ بر ۱۲ مورد بوده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان را ۲۷ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو مورد مربوط به شهرداری منطقه یک همدان، ۹ مورد مربوط به شهرداری منطقه دو، ۱۵ مورد مربوط به شهرداری منطقه سه و یک مورد مربوط به شهرداری منطقه چهار همدان است.

وی با بیان این که در واحد کنترل ساختمان، ۱۵ مورد اخطار صادر شده است، عنوان کرد: ۱۵ مورد ضبط لوازم و ۲ مورد لودرزنی در سطح مناطق چهارگانه صورت گرفته است.

گلشن با بیان این که در واحد وانت بارها ۱۷ مورد ضبط لوازم صورت گرفته است، از تشکیل دو پرونده کمیسیون ماده ۱۰۰ در سطح مناطق چهارگانه و صدور ۱۹ مجوز حمل مصالح در واحد فنی خبر داد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در ادامه گفت و گو به فعالیت های واحدهای بازرسی و گشت در مناطق شهر همدان اشاره کرد و گفت: در مجموع ۲۷ مورد گشت در مناطق ۴ گانه همدان صورت گرفته است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.