stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 117076
  • 11 اردیبهشت 1399 - 8:48
0

سرآشپز راز عجیب رهبر کره شمالی را فاش کرد

سرآشپز پیشین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ترجیحات غذایی این سیاستمدار را فاش کرد که باعث شده وزن او به ۱۲۷ کیلوگرم افزایش پیدا کند.

قلم | qalamna.ir :
سرآشپز پیشین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ترجیحات غذایی این سیاستمدار را فاش کرد که باعث شده وزن او به ۱۲۷ کیلوگرم افزایش پیدا کند.
 کنجی فوجیموتو سرآشپز پیشین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، اعلام کرد: در سال ۲۰۱۵ کیم جونگ اون می‌توانست عصر هنگام دو بطری شامپاین کریستال را با قیمت ۱۷۵ پوند بنوشد و با هر بطری استیک گرانبهای کوبه (گوشت گاو با کیفیت عالی از گاو سیاه ژاپنی) را با پنیر اممنتال بخورد. علاوه بر این، او خود را از غذا‌های پر کالری مانند فوا گرا و گوشت گاو واگیو دور نکرد، که می‌توانست تا ۲۴۰ پوند هزینه داشته باشد.
 
سرآشپز راز عجیب رهبر کره شمالی را فاش کرد
 

فوجیموتو همچنین افزود: رهبر کره شمالی طرفدار سوپ لذیذ باله کوسه است.

مشخص است که در سن ۳۶ سالگی کیم جونگ اون وزن ۱۲۷ کیلوگرم دارد و از چاقی رنج می‌برد. گمان می‌رود، که ترجیحات غذایی او و عدم رعایت رژیم غذایی می‌تواند دلیل این باشد که وی در ۱۲ آوریل مجبور به جراحی قلب شد.

در ماه آوریل، پزشکان توصیه کردند که وزن خود را کاهش دهید تا خطر ابتلا به عفونت کرونا ویروس کاهش یابد.

براساس آمار‌های مرکز ملی ممیزی و تحقیقات مراقبت‌های ویژه (ICNARC)، سه چهارم از بیماران انگلیس که به “کووید-۱۹” مبتلا شده اند دارای اضافه وزن یا چاقی بودند. به گفته راب اندروز استاد غدد درون ریز، گردش هوا در ریه‌های فرد هنگام افزایش وزن بدتر می‌شود، که می‌تواند منجر به تعدادی از بیماری‌ها گردد

رکنا

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.