stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 117534
  • 11 اردیبهشت 1399 - 21:02
2
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس: تهیه تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند فارس

تهیه تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند فارس

تهیه تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند فارس
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از تهیه چند دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۳۰ میلیون تومان برای دانش‌آموزان در فارس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم | qalamfarda.ir : مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها بدلیل توجیه خوبی که توسط محتوا‌های آموزشی شده، کمترین میزان آسیب از کرونا را در این ایام داشته‌اند، از تهیه چند دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۳۰ میلیون تومان برای دانش‌آموزان نیازمند در فارس خبر داد.

جوکار با اشاره به اینکه همه ما تجربه زانوی شاگردی زدن در محضر مقام معلم و استاد را داریم، گفت: مقام معلمی، مقامی بزرگ و قابل ستایش است و معلم بزرگترین مصلح تاریخ و جهان است.
جوکار افزود: رسالت امروز معلم این است که با بهره‌گیری از ویژگی‌های نظام آموزشی مطلوب مبادرت به تربیت مدیریتی خردمند برای دهه‌های آینده کند.

به گفته او، معلم با تاسی جستن دو مشعل هدایت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بدون شک میتواند تمام ارزش‌های الهی را در یکجا کسب کند.

جوکار رسالت سازمان بسیج فرهنگیان فارس در حوزه تعلیم و تربیت را دو رسالت سترگ برشمرد و افزود: یکی رسالت ایجابی و دوم از جنس رسالت سلبی است که رسالت نخست برداشتن سنگ‌ها و موانع پیش‌روی مدیریت این نظام است و ما به عنوان بازوی سیستم آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم تا در حوزه‌های ماموریتی یاریگر باشیم.

جوکار همچنین برگزاری ویدیو کنفرانس با ۴۷ مسئول کانون و مدیران آموزش و پرورش مناطق استان و تجلیل از مدیران بسیجی را از برنامه‌های هفته معلم برشمرد و افزود: امسال مسئله هفته معلم تحت تاثیر کرونا است و هفته معلم کرونایی را درپیش داریم که قطعا متفاوت از سال‌های قبل است.

او به اقدامات انجام شده توسط سازمان بسیج فرهنگیان در پیشگیری از کرونا در آموزش و پرورش استان فارس پرداخت و تهیه سبد‌های معیشتی به تعداد ۶ هزار سبد.

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و مومنانه فرهنگیان به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، اجرای طرح معلم، ارائه محتوا‌های آموزشی در اداره سلامت آموزش و پرورش فارس و با همکاری بسیج فرهنگیان، برگزاری کمپین “نه به سفر” در ایام عید، ایجاد کارگاه‌های متعدد در حوزه ماسک، آموزش خانواده‌های دانش‌آموزان با هدف پیشگیری از بیماری کرونا توسط اداره سلامت و بسیج فرهنگیان و تهیه کلیپ‌هایی در این حوزه را از جمله این اقدامات برشمرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : صدا و سیمای مرکز فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.