stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 119361
  • 15 اردیبهشت 1399 - 11:35
2

رای دهندگان آمریکایی مایل‌ هستند تا بایدن را بیش از ترامپ ببینند

رای دهندگان آمریکایی مایل‌ هستند تا بایدن را بیش از ترامپ ببینند

نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد، بسیاری از رای دهندگان احساس می‌کنند در هفته‌های اخیر اخبار بسیار زیادی از دونالد ترامپ می‌شنوند و اخبار چندانی از جو بایدن منتشر نمی‌شود.

قلم | qalamna.ir :

نظرسنجی سی بی اس نیوز –یوگاو که بین ۲۸ آوریل و اول مه انجام شد، نشان می‌دهد جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا از ترامپ در میان رای دهندگان احتمالی، با شش درصد پیشتاز است تا بدین ترتیب نتیجه ۴۹ درصد به ۴۳ درصد رقم بخورد.

این یافته‌ها همچنین یک عقیده‌ای را در میان متحدان ترامپ تقویت می‌کند، مبنی بر اینکه رئیس جمهوری آمریکا در بحران کرونا ویروس بیش از حد خودش را نشان داده است؛ ۵۳ درصد از رای دهندگان می‌گویند که در هفته‌های اخیر خیلی از ترامپ دیده و شنیده‌اند و تنها ۱۱ درصد می‌گویند که او را به اندازه کافی ندیده‌اند.

در مقابل رای دهندگان معتقدند بایدن را در دوران شیوع این ویروس مرگبار کمتر دیده‌اند و تنها ۲۴ درصد گفتند که او را زیاد دیده‌اند و ۴۷ درصد گفته‌اند که او را به اندازه کافی ندیده‌اند.

رای دهندگان همچنین گفتند گزینه بایدن برای معاون رئیس جمهوری، عاملی برای رای دادن یا رای ندادن به اوست؛ ۵۶ درصد گفتند که انتخاب او در روند رای دادن آن‌ها در انتخابات نوامبر تا حدی یا بسیار اهمیت دارد.

الیزابت وارن برای پست معاونت ریاست جمهوری پیشتاز است و ۳۶ درصد از رای دهندگان دموکرات او را به کامالا هریس با ۱۹ درصد و استیسی آبرامز با ۱۴ درصد و سناتور ایمی کلوبشار با ۱۳ درصد ترجیح داده‌اند.

همچنین ۷۴ درصد از رای دهندگان دموکرات گفتند که نژاد معاون رئیس جمهوری اهمیتی ندارد و در مقابل ۲۳ درصد گفتند که شخص رنگین پوست را ترجیح می‌دهند و سه درصد هم از شخصی سفیدپوست حمایت کردند.
انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.