stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 121204
  • 21 اردیبهشت 1399 - 10:16
1
سرپرست جمعیت هلال احمر همدان خبر داد:

تقدیر از حافظان سلامت در هفته هلال احمر

تقدیر از حافظان سلامت در هفته هلال احمر
سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به برنامه های هفته هلال احمر، به تقدیر از حافظان سلامت به عنوان یکی از برنامه های در نظر گرفته شده از سوی این جمعیت در این هفته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی سنجربیگی در گفت و گو با خبرنگار قلم، ضمن گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، این روز را به همه کسانی که برای تسکین آلام بشری و ایجاد صلح، دوستی و تفاهم بین ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت آنها گام برمی دارند، تبریک گفت.
وی خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سوانح و بلایای طبیعی و غیرطبیعی را توفیقی بزرگ از جانب پروردگار دانست و افزود: این توفیق نصیب هرکسی نمیشود مگر آنها که باورشان با نوعدوستی بارور شده و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر مصداق بارز این باورپذیری هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان با تقدیر از زحمات نجاتگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان در یکسال گذشته به برگزاری نشست گرامیداشت هفته هلال احمر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مدیران عامل استانهابصورت ویدئو کنفراسی اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه در این هفته و طی دو برنامه مجزا از خدمات ارزشمند حافظان سلامت از جمله کادر درمانی و خدماتی بیمارستان ها، طلاب و اعضای داوطلب هلال احمر که در طرح غربالگری و فاصله گذاری اجتماعی حضور فعال داشته اند تقدیر خواهیم کرد، اظهار کرد: دور جدید توزیع بسته های معیشتی در میان خانواده هایی که از بحران کروناویروس، آسیب دیده و از سوی خانه های داوطلب هلال احمر شناسایی شده اند، نیز در این هفته صورت خواهد پذیرفت.
سنجربیگی در ادامه خاطرنشان کرد: در فاز بعدی برنامه های این هفته، مانور جستجو و نجات در سطح، ارتفاع و تمرین امدادی از سوی معاونت امداد و نجات با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان با سپاس از همراهی اصحاب رسانه با برنامه های جمعیت هلال احمر استان همدان، تصریح کرد: برنامه های هفته هلال احمر با حضور در صداوسیما آغاز و با نشست خبری با خبرنگاران استان پایان خواهد پذیرفت.

گفتنی است؛ طبق برنامه های اجرایی هفته هلال احمر در استان همدان، فردا اعضای جمعیت هلال احمر استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.